Teledanmarks julespil
Fra : Gizmoduck

Dato : 22-12-01 13:42

hej alle, og glædelig jul :)

er der nogen af jer der har spillet/prøvet/set teledanmarks julespil,
på deres hjemmeside, noget med at man skulle få nogle "brikker" til at
passe sammen i grupper af tre....en form for tetris

mit spørgsmål er: det er jo tydeligvis en klon af et eller andet spil,
hvad hedder originalen? og kan det monstro downloades i en shareware
udgave etc.? min kæreste er nemlig blevet ret vild med det...og nu har
de så stoppet spillet igen ;)

nogen der kender spillet? eller kan hjælpe andre måder?

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Henrik Christensen

Dato : 22-12-01 21:15

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen af jer der har spillet/prøvet/set teledanmarks julespil,
> på deres hjemmeside, noget med at man skulle få nogle "brikker" til at
> passe sammen i grupper af tre....en form for tetris

Kan spilles online her.
http://zone.msn.com/bejeweled

Online spil + Shareware version til download
http://www.shockwave.com/sw/content/diamondmine

Mvh.

HC

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-12-01 10:56

On Sat, 22 Dec 2001 21:15:17 +0100, "Henrik Christensen"
<henrik-christensen@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Kan spilles online her.
>http://zone.msn.com/bejeweled
>
>Online spil + Shareware version til download

Mange tak for hjælpen, og glædelig jul :)

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Tove Pedersen

Dato : 23-12-01 12:57

Hej og tak for den oplysning.
Jeg var osse blevet helt afhængig af jule3 på stribe, og fik nærmest
abstinenser da det var fjernet fra teledks side.
Men så blev det jul her osse. Tak.
Venlig hilsen
Tove