RTCW BOSS 1
Fra : Michael Tidemand

Dato : 22-12-01 10:39

Hej

Hvordan en i h............. for man ramt på det der abemostersombimumiemega
store dyr på bane boss 1, det går lige stærkt nok med at død og man kan jo
ikke se en skid når man bliver ramt af de der flyvende sjæle. Man kan sgu da
ikke hente flere liv i kælderen, sjælene flyver lige smask ind i en.

Mich

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-12-01 11:11

Brug sprint-funktionen til at komme væk fra sjælene. De kommer gerne ude fra
siden og ind til dig. Men de kan ikke følge dig i sprint.
Ignorer zombierne (eller mumierne) da de kommer igen og igen når du nakker
dem.

Thomas

Fra : Rune Mortensen

Dato : 22-12-01 22:16

Du skal netop ikke ignorer de små minions .... finten i at klare dette
monster ( det nemmeste i hele spillet ) er at først tage de små minion ud en
after en. Derefter er det ikke andet end at smutte tilbage til "hullet" hvor
du kom fra.... lad din gøp, smut frem og tøm nogle bønner i uhyret, når det
så angriber så hop tilbage igennem hullet, da uhyret ikke kommer der
igennem, eller kan angribe igennem det .... gentag overstående indtil du
har dræbt den .... granater kan også være meget bevendte....

/Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-01 01:39

> [...]
> igennem, eller kan angribe igennem det .... gentag overstående indtil du
> har dræbt den .... granater kan også være meget bevendte....

sådan gjorde jeg osse og mistede ikke noget liv overhovedet... jeg gav ham
lidt dynamit og nogle granater og så var han fars på ret kort tid... har
netop gennemført dette flotte spil...

sniper_Nolight (dergodtkunnehavebrugtetparmissionermere)

Fra : Thf

Dato : 30-12-01 00:44

> [...]
>lidt dynamit og nogle granater og så var han fars på ret kort tid... har

Me to, Heinrick D1, tog ca. 2 panzerfaust, 3 runder gatling, alle mine
maskinpistoler, og 5clips paraT-riffel, så lagde han sig ned.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-12-01 15:17

> Me to, Heinrick D1, tog ca. 2 panzerfaust, 3 runder gatling, alle mine
> maskinpistoler, og 5clips paraT-riffel, så lagde han sig ned.

jeg kunne godt have brugt nogle flere baner... det var alt for kort!

sniper_Nolight

Fra : Thf

Dato : 30-12-01 22:52

>jeg kunne godt have brugt nogle flere baner... det var alt for kort!
Ja, men måske de kommer, men helst lidt mere realistisk krig
og lidt mindre monstre, men hva fan... jeg har jo også lige købt
Ghost Recon, det starter jeg snart med istedet.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-12-01 11:18

> Ja, men måske de kommer, men helst lidt mere realistisk krig
> og lidt mindre monstre

enig

, men hva fan... jeg har jo også lige købt
> Ghost Recon, det starter jeg snart med istedet.

prøvede demoen og var ikke overbevist, men måske det fortjener en ekstra
chance

sniper_Nolight

Fra : Thf

Dato : 01-01-02 20:26

>enig
>
>, men hva fan... jeg har jo også lige købt
Hmm ), hvordan er det nu det er,,,,
Store ånder tænker ens, eller er det, store tænkere ånder ens,,,,,

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S