GF2, GF3 eller...???
Fra : Søren Jensen

Dato : 05-01-02 16:37

Fra : Kirsten og Hans Erik

Dato : 05-01-02 17:07

Hej Søren

Jeg har netop investeret i et Daytona GF2 Ti til 1049,- hos SHG.

Det er et fornuftigt prisleje for mig og det har bestemt givet en væsentlig
forbedring i forhold til mit gamle TNT2 M64 og jeg er sådan set godt
tilfreds.

Desværre yder kortet endnu ikke helt, hvad det burde (jf. andet indlæg i
denne NG), men jeg gætter på, at det er et spørgsmål om at få trimmet
driverne mv. ordentligt.

Med venlig hilsen

Hans Erik Jensen

"Søren Jensen" <none@all.com> skrev i en meddelelse

Fra : WormMan

Dato : 05-01-02 22:56

Vent til Geforce 4 kommer på markedet her til februar. Så falder priserne
helt sikkert på G3.

På forhånd tak

WM

Fra : John Herlufsen

Dato : 06-01-02 00:44

"WormMan" <pclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vent til Geforce 4 kommer på markedet her til februar. Så falder priserne
> helt sikkert på G3.

Ikke for nået, men hvilken forhandler sælger GeForce 4 fra Februar ? Og
hvilket mærke ? Og når du ved at det kommer til februar må du jo også vide
noget om prisen. Er meget interesseret i link til forhandler...!!!!!!

Eller anden relevant information der understøtter dit udsagn om at det
skulle være til salg fra Februar...

Fra : Styb

Dato : 06-01-02 13:51

"WormMan" <pclausen@mail.dk> wrote in message
> Vent til Geforce 4 kommer på markedet her til februar. Så falder priserne
> helt sikkert på G3.

Og sådan vil det altid være ... for så går der ½ år og så er det ikke
hurtigt nok mere.