Brevfletning med Word og Excel XP
Fra : Søren Noack

Dato : 05-01-02 15:01

Efter at jeg er skiftet til OfficeXP har jeg fået nogle problemer med
brevfletning i Word, hvor jeg bruger data fra et Excel-regneark.

I kolonnen med postnumre fra mit oprindelige Word97 kommer der kun et 0 der
hvor jeg f.eks. har skrevet S-250 52 til en af vores svenske modtagere.
Laver jeg en hel frisk liste i Excel og fletter det med Word er der ingen
problemer.

Skal jeg virkelig skrive hele kartoteket forfra i OfficeXP for at få det til
at virke ?

Hvordan får jeg et blankt flettefelt hvis der ikke er nogen værdi i den
pågældende post ? I Word 97 kunne jeg vælge at blanke felter ikke skulle
medtages.

Med venlig hilsen

soren@noack.dk

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 06-01-02 00:54

Kan du ikke bare nøjes med at åbne den gamle excel-fil og derefter vælge
"gem som" i OfficeXP??
Jeg har godt nok ikke OfficeXP, men jeg havde det samme problem, da jeg
skiftede til OfficeMEpremium
mvh
HC