Nye printerdrivere til OS X??
Fra : (Lars Kristian S

Dato : 05-01-02 13:58

Hej!

Er der nogen af jer, der har prøvet at downloade de nye printerdrivere
via SoftwareUpdate? Da jeg forsøgte mig resulterede det i, at Print
Center fortalte mig, at jeg ikke havde nogen tilgængelige drivere valgt!
Da jeg så ville vælge min Epson sp870, var listerne tomme!

Så downloadede jeg sp870 driveren alene fra Apples supportsider,
installerede (ifølge installeren succesfuldt), genstartede og: Samme
resultat. Ingen tilgængelige printerdrivere! Ejheller kan der vælges
nogle.

What the f... is up? Det er jo da så dejligt at kunne printe ud...)

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-01-02 15:24

Lars Kristian Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> What the f... is up? Det er jo da så dejligt at kunne printe ud...)

Jeg kan heller ikke finde nogen driver til min farveprinter, HP
DeskWriter 560C. Man kan dog godt printe ud på den fra Windows [DeskJet
560C driver]. Men altså ikke under 560C.

Min HP LaserJet 4500N printer godt nok ud under MacOS X - men hvordan
indstiller jeg den til at køre under terminal - som linieskriver?
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-01-02 19:12

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Min HP LaserJet 4500N printer godt nok ud under MacOS X - men hvordan
> indstiller jeg den til at køre under terminal - som linieskriver?

man lpr

og som sædvnaligt et par hints fra <http://macosxhints.com>

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20011221103321129>
<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20010204071837531>

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 06-01-02 22:04

> Jeg kan heller ikke finde nogen driver til min farveprinter, HP
> DeskWriter 560C.

Men ok, dér hvor jeg rigtig føler mig som en idiot er, at min printer
virkede i forvejen. Jeg havde dog det problem, at det ikke fungerede
native i OS X, hvis Classic var aktiveret. Da Apple så frigav drivere
tænkte jeg, at de nok havde fået løst problemet.

Det har de muligvis også. Det er bare ikke rigtig til at vide, når intet
fungerer overhovedet...

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen