Nordisk (svensk)? film
Fra : Mikael And

Dato : 05-01-02 12:52

Jeg så en film for mange år siden der handlede om en far og en søn der
var skovhuggerer. De fældede træer med tomandshåndsav, så kom der en
mand med en motorsav og ville bevise at det var fremtiden. Nu er
problemet at jeg ikke ved hvad filmen hedder, hvor den er lavet og
hvor jeg kan komme til at se den.

Fra : Deaster

Dato : 08-01-02 13:26

--

"Mikael And" <anden43@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg så en film for mange år siden der handlede om en far og en søn der
> var skovhuggerer. De fældede træer med tomandshåndsav, så kom der en
> mand med en motorsav og ville bevise at det var fremtiden.

Har du problemer med at falde i søvn om aftenenen ?

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk