Sletter breve permanet i Outlook,hvorfor?
Fra : Pagels

Dato : 05-01-02 12:38

Jeg har det problem, at når jeg sletter et brev i en af mine mapper, så
slettes det permanet efter at jeg har formatteret harddisken, hvorfor det,
dog ikke breve i indbakke, de placeres i slettet post, hvor ændrer jeg
dette?
Kurt

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 05-01-02 14:02

Hvis du benytter Outlook Express skal du gøre følgende:
1. Gå ind under "funktioner" - vælg: Indstillinger - Fanebladet:
"meddelelser" og slet fluebenet i boksen hvor der såt noget med slet
meddelser efter.......

Hvis det er Outlook gøres følgende:
Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet "andet" og igen slet fluebenet ved
tøm mappen efter.......osv.

HC/-