ASUS 7700 og XP !
Fra : Jesper R. Andersen

Dato : 05-01-02 12:11

Hvorfor har ASUS kun win 2000 drivere (6.49) ?
Win XP finder et NVDIA GeForce2 GTS skærmkort !
Jeg har brug for asus drivere da jeg skal bruge asus live til TV- in.

Hvor kan der findes drivere ?

Hilsen Jesper

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-01-02 15:02

In article <3c36df46$0$62890$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, jra@post2.tele.dk
says...
> Hvorfor har ASUS kun win 2000 drivere (6.49) ?
> Win XP finder et NVDIA GeForce2 GTS skærmkort !
> Jeg har brug for asus drivere da jeg skal bruge asus live til TV- in.

Windows 2000 driveren vil næsten med garenti fungerer under XP. Jeg har selv
haft held med at bruge mine gamle W2k drivere under WXP.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Martin T.

Dato : 05-01-02 15:21

Hej

Har selv et 7700 Geforce 2Ti 64Mb Deluxe.

Her skal du hente drivere og utils. fra:

Driveren hentes fra:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7700/

Filnavn: 2181aw2p.zip, den er til både W2K og XP.

Hent ligeledes WDM_1.08.exe (NVIDIA WDM Video Capture Driver 1.08
(Win9xME/Win2000/WinXP)

Tilsidst henter du:

Videograbber program ved navn Asus Digital VCR:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/ASUS_VGA_TOOLS/

Filnavn: ASDVCR21.ZIP (ASUS DIGITAL VCR v2.1 beta for
Win9X/WinME/Win2000/WinXP (V7100/V7700/V8200)

Installer i nævnte række følge. Kan godt være Digital VCR har WDM_108.exe i
sig, men det gør ikke noget den bliver installeret igen.

Mvh. Martin Tong

Fra : K E Nielsen

Dato : 05-01-02 17:01

Den eneste driver jeg kunne få til at virke med video ind på mit
Asus grafikkort under WinXP var Detonator 23.11 + WDM driver.
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

Fra : Jesper R. Andersen

Dato : 06-01-02 13:58

Tak for hjælpen gutter, nu har jeg lidt at prøve mig frem med !

Ciao
Jesper