Serendipity
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-01-02 04:02

Er der andre end mig, der synes, at biograftraileren røber alt for
meget om filmens handling/slutning? Man sidder tilbage og føler, man
allerede HAR set filmen.

Jeg kan huske, at traileren til "Nålens øje" i sin tid gjorde det
samme, hvilket var (næsten) lige så irriterende, som da Anders
Bodelsen røbede slutningen på Abernes Planet (1968) i anmeldelsen.
Niels Søndergaard

Fra : Zeki

Dato : 05-01-02 04:18

Et godt råd: Lad vær at se trailere. Fx røber 'From Hell' traileren også alt
alt for meget!

Hellere blive overrasket!

Zeki

Fra : Emil Rune

Dato : 05-01-02 13:45

"Zeki" <zeki@image.dk> skrev i en meddelelse
> Et godt råd: Lad vær at se trailere. Fx røber 'From Hell' traileren også
alt
> alt for meget!
>
> Hellere blive overrasket!
>
> Zeki

Helt sikkert! Har i forresten set traileren til What Lies Beneath? Nok den
mest afslørende trailer nogensinde. Stort set hele handlingen og alle plot
twists bliver afsløret. Og så var det tilmed en skuffende film...;)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-01-02 19:41

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> mest afslørende trailer nogensinde. Stort set hele handlingen og alle plot
> twists bliver afsløret. Og så var det tilmed en skuffende film...;)

De dejlige Animal Horror-film der er ude på video netop nu (spot danskerne i
Spiders! Det er alt for sjovt!) - deres trailers for deres egne film
indeholder alt hvad der indgår af action i filmen. Inklusive den store
slutscene hvor monstret bliver sprunget i luften.

Jacob