Filmens Titel. Hint Tennisbolde fyldt med ~
Fra : Manhatten

Dato : 04-01-02 23:39

Min kæreste og jeg kom lige til at snakke om gamle gysere og så kom vi til
at snakke om en film vi begge har set for meget meget længe siden men ingen
af os kan huske hvad den hedder.

Den smule vi kan huske af filmen er nogle tennisbolde der er fyldt med blod
der splatter ud på en indendørs tennisbane.

Er ved at blive vanvittig over ikke at kunne huske titlen og vil meget gerne
gense den så håber der er nogen der kan hjælpe.

/Manhatten

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 05-01-02 01:25

"Manhatten" <some@some.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne
> gense den så håber der er nogen der kan hjælpe.

Jeg er næsten helt sikker på at den hedder "Tennisbanen" på dansk Og "Tennis
Court" originalt. Imdb giver desværre næsten ingen oplysninger
http://us.imdb.com/Title?0088244 men alderen passer meget godt på det jeg
husker...

Joakim

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 05-01-02 01:31

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse

> [...]
"Tennis
> Court" originalt. Imdb giver desværre næsten ingen oplysninger

Det er den !

Den er voldsomt uhyggeligt, husker jeg den som, da jeg så den ,da jeg var
mindre.

Fik en bekendt til at sende en VHS kopi til mig fra England, da jeg ikke
kunne finde den nogensteder herhjemme. Den holder faktisk stadigvæk.

Thomas

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 05-01-02 01:44

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fik en bekendt til at sende en VHS kopi til mig fra England, da jeg ikke
> kunne finde den nogensteder herhjemme. Den holder faktisk stadigvæk.

Jeg husker den også som værende voldsomt skræmmende, men det er efterhånden
mange år siden jeg har set den, så jeg kan ikke tale med på om den holder.
Man bliver jo så tit skuffet med den slags. Måske jeg skulle prøve at skaffe
den også.

Det er faktisk lidt sjovt. Jeg kommer jævnligt i tanke om den film. Jeg har
set den to gange, og jeg vil gætte på at sidste gang var minimum 12 år
siden,og jeg husker det var på NBC/super channel jeg så den dengang. Den må
have gjort et godt indtryk, for jeg mindes mange detaljer den dag i dag ...

Jo mere jeg tænker over det, jo mere må jeg have fat i den. Hvor købte du
den Thomas? Kan den mon fås på DVD?

Joakim

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 05-01-02 02:05

> Jo mere jeg tænker over det, jo mere må jeg have fat i den. Hvor købte du
> den Thomas? Kan den mon fås på DVD?

Det var en fyr som havde anmeldt filmen, på sin hjemmeside, som var så flink
at sende mig en kopi Snakker ikke længere med ham.

Jeg ved ikke om den kan fåes på DVD, men check f.eks Blackstar ?

Fra : Heidi

Dato : 05-01-02 10:04

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse news:a15jik$brh$1@sunsite.dk...

> [...]
> at sende mig en kopi Snakker ikke længere med ham.
>
> Jeg ved ikke om den kan fåes på DVD, men check f.eks Blackstar ?

Den findes på Blackstar på video, men uden ret mange informationer -
feks. står der ingen pris. Men det er vel et spørgsmål om at skrive
til dem og spørge så...

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Claudes

Dato : 05-01-02 10:17

> Den findes på Blackstar på video, men uden ret mange informationer -
> feks. står der ingen pris. Men det er vel et spørgsmål om at skrive
> til dem og spørge så...

Den er udgået! Defor ingen pris!

VH

Claus

Fra : Manhatten

Dato : 05-01-02 11:04

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in

> Jeg er næsten helt sikker på at den hedder "Tennisbanen" på dansk Og
> "Tennis Court" originalt. Imdb giver desværre næsten ingen oplysninger
> [...]

Takker mange gange. Lyder som om det er den sådan som jeg læser dit og de
øvriges svar :)

Så må jeg jo bare se om jeg kan skaffe den.

/Manhatten