Cypern
Fra : blj

Dato : 04-01-02 22:35

Kan det anbefales at rejse til Cypern sidst i april eller er det for koldt
dernede på denne tid.
Hvad skal man se på Cypern (natur, Kultur)?
Hilsen
Birthe J.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-01-02 22:55

"blj" <blj@post.tele.dk> wrote in message

> Hvad skal man se på Cypern (natur, Kultur)?

Om hvordan vejret er i april skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg vil vove at påstå at hvis du skal se noget dernede, så bliver det
dybt i din pung.

Var dernede for 2 år siden, og var rystet over hvor hurtigt pengene fik ben
at gå på.

Retfærdigvis skal det lige siges, at vores 2 ferier forinden havde været i
Tyrkiet,
hvor pris niveauet ligger noget lavere.

Men ha en go tur!

Kim

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-01-02 10:03

Hej Kim

> Om hvordan vejret er i april skal jeg ikke kunne sige.

Det er vist ganske skønt...

> [...]
> dybt i din pung.
>
> Var dernede for 2 år siden, og var rystet over hvor hurtigt pengene fik ben

Var det i den tyrkiske elle græske del? Jeg er selv interesseret i at
tage derned til foråret - til Nordcypern.

Hilsen
Martin

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-01-02 16:47

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> wrote in message

> Var det i den tyrkiske elle græske del? Jeg er selv interesseret i at
> tage derned til foråret - til Nordcypern.

Det var i Fig Tree Bay, dejligt bestemt,men dyrt.

Kim

Fra : Jan Kent Pedersen

Dato : 20-03-02 23:11

Fra : Jan Kent Pedersen