Motortosserne i sneen - billederne er klar
Fra : Søren L Hansen

Dato : 04-01-02 21:59

Og de er bare flotte, med sol og sne og hårdt arbejde på årets sidste dag.
Jeg forstår stadig ikke hvordan vi holdt os vågne til sent om aftenen...

--
Søren aka TosseSøren
www.motortosse.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-01-02 13:11

Det skal vist prøves, nu mangler jeg bare en mark og noget sne

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 05-01-02 15:39

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Det skal vist prøves, nu mangler jeg bare en mark og noget sne

Du har måske investeret i en GS 450'er?

--
Armand.
(uden at have checket om Per er at finde på sin MPMC blandt omtalte

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-01-02 16:19

En GS450...... her faldt min kæde vist af

Fra : Søren L Hansen

Dato : 05-01-02 20:49

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> En GS450...... her faldt min kæde vist af

Det var indtil for nylig TosserPerPs foretrukne (og eneste) våben i
offroadkrigen...

Bumpende rundt på en crossbane, med papirer flyvende ud af de gule
sidetasker. Man kan stadig høre ekkoet af vores grin ...

Søren

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-01-02 09:08

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> wrote in message

> [...]
>
> Bumpende rundt på en crossbane, med papirer flyvende ud af de gule
> sidetasker. Man kan stadig høre ekkoet af vores grin ...

Og så ville den ikke starte nytårsaften.....Øvvvv.

Jeg må da også tilstå at der hvor offroaderen af og til lister sig hen ville
det ikke have været nemt at få GS´eren med. Omvendt er der så mage ting som
offroaderen vil være elendig til. Almindelig vinterkørsel er stadig GS´erens
force, da offroaderen er al for kol at køre på. Det har nok en del at gøre
med GS´erens udstyr

Jeg vil lige bede Mads ( jeg har dem af en eller anden grund ikke mere )
smide et par billeder ud på dk.binaer.motor til dem som måtte være
interesseret i at se hvordan en MC også kan udstyres.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-01-02 10:36

Ha, ha. Det må jeg nok sige. Det er gået forbi min næse. Stakkels GS'er.

--
Mvh.
Henrik (som har 2 offroadere, i stedet for en GS450 )

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 05-01-02 22:22

Hejsa

Ja ja, jeg ved det godt.Det er stadig kun et "pygmæ-jern" jeg triller rundt
på. Men det er jo kun på offenligtvej !. Jeg var ude på den bette´ bondes
brak-mark igår på en 125´r, og man skal ihvertfald _ikke_ lægge alt for
meget tøj på kroppen. Hvor der (n)ydes der svedes ! ! ! !
Det er ikke nemt ,men stadig ikke sådan at et spiltsekund ødelægger det
hele,dog kan forventes et hul eller en plovfurer ! ! . Jeg finder en god
vej, med ny sne & en god squiss salt + diverse biler til gennemkørsel. så
underlaget har en konsistens af brunsæbe fortræffelig, da jeg ikke har en
særlig stærk/bundtræk villig maskine. Det gør det jo ikke nemmere alligevel,
for det er nok det mest trickey jeg har oplevet !. 7-9 & 1 trettental, har
jeg kun været nede 1 x i år, men det var med en hastighed _under_20km/t, og
det kom fuldstændigt som en overraskelse, jeg fatter da røven gik ud, og men
endnu mindre da jeg fandt ud af at forhjulet åbenbart havde en aftale med
baghjulet !-"Vi skrider ! "-. Så ligger man der, næsten i spagat og spærre
en vejbane ! ! !. Desværre kan jeg ikke lokke min kammerate ud i det kolde
vejr, så jeg kan prøve 175 ccm OffR på det samme underlag jeg har prøvet med
min bette´ knalle !. Kommer forår kommer MC-kort !.
--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
http://falken.vikingdk.net

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-01-02 17:27

"[KTN]FalkenDK" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg kun været nede 1 x i år, men det var med en hastighed _under_20km/t

Imponerende!
Jeg har slet ikke været ude at køre i år. Meeeen... Det skal ikke vare længe
endnu. Jeg var henne at ruske lidt i Hondaen idag, og den ser ud til at
hænge sammen endnu. I dette føre er jeg nu mere til min lille 125'er, men
den er jeg ved at "opgradere" i øjeblikket, så det tager nok en uge eller to
før den er køreklar - den er ved at få ny(ere) forgaffel.

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-01-02 17:59

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> den er jeg ved at "opgradere" i øjeblikket, så det tager nok en uge eller
> før den er køreklar - den er ved at få ny(ere) forgaffel.

Nu lagde jeg ikke lige mærke til hvem af dem det var men jeg vil hårdnakket
påstå at Mikkel Christensen, Søren Lindholt eller Mads Lund var den første
der i år havde "samkvem" med en motorcykel. I al fald forsvandt min DT ´er
ud værkstedet kort efter midnat nytårsaften. Den og de tre implicerede
vendte lidt efter alle helskindet tilbage til værkstedet. DT´eren skulle
vist nok lave en nytårsbrænder, hvilket hvis ikke rigtig blev til noget pga.
is over alt og årsagen til at jeg var optaget og ikke lagde mærke til hvem
af dem der styrede bæstet var at jeg var travlt optaget af at få liv i
GS´eren.. Den skulle jo også mærke at det var blevet 2002. Det oplevede den
så ikke da den var flad for strøm.

Med Venlig Nytårshilsen
Per Pedersen