SPÆNDENDE!!!
Fra : thomas schreiber

Dato : 04-01-02 19:12

Hej,

En kollega fra mit arbejde, skal op og se DR's nye G5'ere på mandag, og alt
det andet nye gear de har fået.
Det betyder vel at vi på mandag vil se en G5 på expo? Sjovt at DR kan få
en G5'er den samme dag de kommer på expo.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : tom dissing

Dato : 04-01-02 19:53

Det er vi nu flere der skal...
Tom

Fra : Per Bruus

Dato : 05-01-02 00:23

"tom dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vi nu flere der skal...
> Tom

Jamen, så forventer vi andre bonderøve
da virkelig en situationsrapport fra de
hellige haller hos DR.
Håber i får en god oplevelse.

Vh
Per Bruus

Fra : NH

Dato : 04-01-02 19:48

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det betyder vel at vi på mandag vil se en G5 på expo? Sjovt at DR kan

> en G5'er den samme dag de kommer på expo.

Tror du ikke at han mener at han skal ind på DR i Århus eller KBH for at se
Macworld cirkuset (det skal jeg nemlig og glæder mig meget)

Niels

Fra : thomas schreiber

Dato : 04-01-02 20:03

Der jeg ret sikker på at han ikke sagde. Han sagde at DR havde fået G5'er.

/thomas

Fra : Simon T

Dato : 04-01-02 22:25

Jeg tror altså også han er lidt mere en blærerøv end godt er. Eller
også er han mere velinformeret end han burde være. Da Apple
introducerede G4'erne havde de dem vist også til showet i Danmark, så
jeg skal da ikke udelukke det.
Men jeg glæder mig da også til at møde op hos DR i København. Hvor
mange herfra skal med? Det ville da være meget spændende at sætte et par
ansigter på folk...

Med venlig hilsen

Simon T

--
http://www.rhk.dk/users/mac/6khyl/6khyl.html

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-01-02 03:38

Simon T <simon@FJERNDETTEsamfundsnasser.dk> wrote:

> [...]
> Men jeg glæder mig da også til at møde op hos DR i København. Hvor
> mange herfra skal med? Det ville da være meget spændende at sætte et par

Jeg kommer...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-01-02 15:00

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg kommer...

Også mig...
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Michael Holm

Dato : 06-01-02 12:44

> Også mig...

og mig...

--
Michael Holm *<:O>
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : thomas schreiber

Dato : 05-01-02 13:44

Han er ikke typen der blære sig. Det kom frem helt tilfældigt da vi snakkede
Mac på arbejde.

Det er DR i Århus han skal gæste.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : N/A

Dato : 05-01-02 14:52

Fra : Peter Kiil

Dato : 05-01-02 14:52

in article a16sde$52h$1@sunsite.dk, thomas schreiber at NOSPAMschreiber@c.dk
wrote on 05/01/02 13:43:

> Han er ikke typen der blære sig. Det kom frem helt tilfældigt da vi snakkede
> Mac på arbejde.
>
> Det er DR i Århus han skal gæste.

Hvis han skal gæste DR i Århus på mandag er jeg ret sikker på at det er fot
at overvære satelittransmissionen fra Stvieboys Keynote. Jeg tvivler meget
på at DR har Apple maskiner stående der ikke er præsenteret endnu. Med det
hemmelighedskræmmeri Apple har gang i slipper der ikke noget ud før Mandag
ved 18 tiden.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.