Granskningsreglen i aktieselskabsloven § 9~
Fra : Peter G C

Dato : 04-01-02 17:28

Subj. er ophævet pr. 1. jan. 2002. Nogen der, hvor jeg kan finde
bestemmelsen nu eller er den helt borte?

Måske den nye ÅRL?

På forhånd tak.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Peter G C

Dato : 07-01-02 20:25

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> wrote in message

[klip]

> På forhånd tak.

Det er ikke meget hjælp man får i dette forum.

Jeg kan oplyse, at reglen nu findes i § 86.

/Peter

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-01-02 20:26

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> wrote in message
>
> [klip]

> Det er ikke meget hjælp man får i dette forum.

Åhhh...det var så lidt.

> Jeg kan oplyse, at reglen nu findes i § 86.

Af hjertet tak..

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 07-01-02 20:38

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@FJERNDETTEpost3.tele.dk> wrote in message

[klip]

> Af hjertet tak..

Jow jow.

Det er skam vigtigt for dig at vide, at en eventuel minoritet i et dine
kapitalselskaber kan kræve en granskning.

- jeg sidder lige og kigger lidt nærmere på selskabslovene...... suk.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-01-02 20:40

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er skam vigtigt for dig at vide, at en eventuel minoritet i et dine
> kapitalselskaber kan kræve en granskning.

Jow - jow - men situationen er omvendt, da jeg er i mindretal i eet selskab;
men ejer 100% i de andre.

> - jeg sidder lige og kigger lidt nærmere på selskabslovene...... suk.

Uhuuu...sådan noget tungt "kedeligt" noget...god fornøjelse..

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 07-01-02 20:43

[klip]

> Jow - jow - men situationen er omvendt, da jeg er i mindretal i eet
selskab;
> men ejer 100% i de andre.

Der kan du bare se

> Uhuuu...sådan noget tungt "kedeligt" noget...god fornøjelse..

Jeg skal jo være forberedt til næste e-mail fra dig, ikk'?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Peter G C

Dato : 07-01-02 20:44

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> wrote in message

[klip]

> Jeg skal jo være forberedt til næste e-mail fra dig, ikk'?

Vi kender jo situationen:

kommer flæbende op til advokaten: storaktionæren tryner mig
<<vrææællll.wav>>

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-01-02 20:48

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vi kender jo situationen:
>
> kommer flæbende op til advokaten: storaktionæren tryner mig
> <<vrææællll.wav>>

Det har jeg aldrig sagt...det har jeg aldrig sagt...<erhard_stemme.wav>..

Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-01-02 20:44

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg skal jo være forberedt til næste e-mail fra dig, ikk'?

Der er sgú service på drengen...

Hr. Bjørn

Fra : Gevaldi

Dato : 07-01-02 20:50

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse news:a1cte6$15r$1@tux.netsite.dk...

> Det er skam vigtigt for dig at vide, at en eventuel minoritet i et dine
> kapitalselskaber kan kræve en granskning.

Det gør hun skam også......hver dag bliver lommerne tømt.

/Gevaldi

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-01-02 20:51

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det gør hun skam også......hver dag bliver lommerne tømt.

*LOL*

Hr. Bjørn