/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
TDC kræver 150,- for at rette egen fejl!
Fra : Perfectionist


Dato : 04-01-02 16:11

Håber der er et par klode hoveder som kan hjælpe mig lidt hurtigt! :)

Jeg er uheldigvis blevet Internet kunde hos TDC igen. Jeg har faktisk intet
valg hvis jeg vil være online.
Jeg har siden jeg fik forbindelsen haft mindst 15 opkald til TDC supportere
for at få det til at virke. De to tidligere gange jeg har haft problemer
krævede det adskillige opringninger hvor jeg fik at vide at det var mig eget
problem og det kostede 150,- for en supporter at ordne det, men kun hvis det
viste sig at være min fejl (forkert opsætning mm.) Begge gange viste det sig
nu at gå i orden efter de havde sat "problemknuseren" som de kaldte ham på
sagen. Han lød helt pinlig på sine kollegers vejne så jeg spurgte om hvad
der gik galt... Ja det var så bare en lille forhistorie for at fortælle jer
at jeg faktisk slet ikke synes om TDC.
Jeg har nu for tredje gang problemer med TDC. Denne gang kan jeg ikke sende
eller modtage mails, hverken fra tdcs egen mailserver eller to andre som jeg
bruger. Det siger mig at det må være selve min forbindelse som af en eller
anden grund ikke kan komme igennem. Jeg har ikke pillet ved min forbindelse
siden at jeg fint kunne hente og sende mails og indimellem har der været hul
igennem til alle tre mailkontoer. Så jeg er endnu en gang overbevist om at
fejlen ligger på TDCs side.
Men da jeg talte med supporteren ville han sende mig videre til en af de
fyre som koster 150 kr. for at fixe problemet. Men denne gang koster det
150,- lige meget om det viser sig at være min eller deres fejl! Jeg sagde i
øvrigt ja til at han ringede mellem kl. 11 og 12 i morgen - hvis først han
når at ringe - så ville det vel være for sent for mig at modsige deres krav
om 150 kr. da jeg sådan set har accepteret det? Jeg tror jeg ringer og
afbestiller...

Men altså derfor spørger jeg - Kan de tillade sig det? At kræve 150 kr. ud
af min lomme fordi at de har problemer med deres undercentral eller hvad det
nu end er. Og før har det været 150 kr. ud af min lomme hvis det viste sig
at være min fejl hvilket jeg synes er fair nok. Men ikke længere?!
--
/Perfectionist
It's got to be perfect



 
 
Martin Edlich (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 04-01-02 16:33

In article <3c35c5fc$0$99232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Perfectionist" <no@mail.dk> wrote:

> Men altså derfor spørger jeg - Kan de tillade sig det? At kræve 150 kr. ud
> af min lomme fordi at de har problemer med deres undercentral eller hvad det
> nu end er. Og før har det været 150 kr. ud af min lomme hvis det viste sig
> at være min fejl hvilket jeg synes er fair nok. Men ikke længere?!

Det kommer an på din aftale og hvad du har sagt til dem. I morgen er det
lørdag, og de fleste privat-aftaler inkluderer ikke fejlretning i
week-enden eller uden for normal arbejdstid.

--
MVH Martin Edlich
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).
http://www.edlich.dk

Gevaldi (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Gevaldi


Dato : 04-01-02 16:41


"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c35c5fc$0$99232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Håber der er et par klode hoveder som kan hjælpe mig lidt hurtigt! :)
>
> Jeg er uheldigvis blevet Internet kunde hos TDC igen. Jeg har faktisk intet
> valg hvis jeg vil være online.

Der var vel ingen der tvang dig til at blive kunde.

[snip en hel masse]

Hvad står der i dine abonnements betingelser?

/Gevaldi


Jens Kronborg (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Jens Kronborg


Dato : 04-01-02 16:48

Husk at TDC motto er "Vi laver ingen fejltagelser"

Det kan måske godt være at det er TDC mailserver er som måske kunne være
nede, men det er jo ikke deres skyld eller din. Det kan jo bare ske. Det er
tit med folk at de bare skal råbe og skrige hvis der er bare et lillebitte
problem med deres ISP og de får alitd skylden. I ca. 90% af alle tilfælde er
det fordi at brugeren ikke kan finde ud af det og så med det altid de andre
som har skabt problemet. Aldrig en selv. Jeg synes du skal og betale de
sølle 150,- da det er sådan et lattelige lille problem selvom at du har ret
eller ej. Helt ærlig, 150 kr. er sgu ikke mange penge selvom man måske er
student eller advokat.

"Perfectionist" <no@mail.dk> wrote in message
news:3c35c5fc$0$99232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Håber der er et par klode hoveder som kan hjælpe mig lidt hurtigt! :)
>
> Jeg er uheldigvis blevet Internet kunde hos TDC igen. Jeg har faktisk
intet
> valg hvis jeg vil være online.
> Jeg har siden jeg fik forbindelsen haft mindst 15 opkald til TDC
supportere
> for at få det til at virke. De to tidligere gange jeg har haft problemer
> krævede det adskillige opringninger hvor jeg fik at vide at det var mig
eget
> problem og det kostede 150,- for en supporter at ordne det, men kun hvis
det
> viste sig at være min fejl (forkert opsætning mm.) Begge gange viste det
sig
> nu at gå i orden efter de havde sat "problemknuseren" som de kaldte ham på
> sagen. Han lød helt pinlig på sine kollegers vejne så jeg spurgte om hvad
> der gik galt... Ja det var så bare en lille forhistorie for at fortælle
jer
> at jeg faktisk slet ikke synes om TDC.
> Jeg har nu for tredje gang problemer med TDC. Denne gang kan jeg ikke
sende
> eller modtage mails, hverken fra tdcs egen mailserver eller to andre som
jeg
> bruger. Det siger mig at det må være selve min forbindelse som af en eller
> anden grund ikke kan komme igennem. Jeg har ikke pillet ved min
forbindelse
> siden at jeg fint kunne hente og sende mails og indimellem har der været
hul
> igennem til alle tre mailkontoer. Så jeg er endnu en gang overbevist om at
> fejlen ligger på TDCs side.
> Men da jeg talte med supporteren ville han sende mig videre til en af de
> fyre som koster 150 kr. for at fixe problemet. Men denne gang koster det
> 150,- lige meget om det viser sig at være min eller deres fejl! Jeg sagde
i
> øvrigt ja til at han ringede mellem kl. 11 og 12 i morgen - hvis først han
> når at ringe - så ville det vel være for sent for mig at modsige deres
krav
> om 150 kr. da jeg sådan set har accepteret det? Jeg tror jeg ringer og
> afbestiller...
>
> Men altså derfor spørger jeg - Kan de tillade sig det? At kræve 150 kr. ud
> af min lomme fordi at de har problemer med deres undercentral eller hvad
det
> nu end er. Og før har det været 150 kr. ud af min lomme hvis det viste sig
> at være min fejl hvilket jeg synes er fair nok. Men ikke længere?!
> --
> /Perfectionist
> It's got to be perfect
>
>



Perfectionist (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 04-01-02 17:07


"Jens Kronborg" <Jens@girlz.dk> wrote in message
news:3c35ce57$0$99237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Husk at TDC motto er "Vi laver ingen fejltagelser"
>
> Det kan måske godt være at det er TDC mailserver er som måske kunne være
> nede, men det er jo ikke deres skyld eller din. Det kan jo bare ske. Det
er
> tit med folk at de bare skal råbe og skrige hvis der er bare et lillebitte
> problem med deres ISP og de får alitd skylden. I ca. 90% af alle tilfælde
er
> det fordi at brugeren ikke kan finde ud af det og så med det altid de
andre
> som har skabt problemet. Aldrig en selv. Jeg synes du skal og betale de
> sølle 150,- da det er sådan et lattelige lille problem selvom at du har
ret
> eller ej. Helt ærlig, 150 kr. er sgu ikke mange penge selvom man måske er
> student eller advokat.

Hej.. jeg har siden jeg skrev her ringet til TDC igen og her afviste herren
jeg snakkede med at jeg skal betale 150,- lige meget hvad. Jeg skal kun
betale hvis det viser sig at være min fejl!
Men jeg skal indrømme at mit forhold netop er blevet endnu værre. Jeg sad i
kø på telefonen ind til hotline i over ti minutter og jeg får pludselig den
skøre i idé at TDC sorterer opkaldene så at jeg måske ryger så langt bagud i
køen at andre kommer foran mig.. Jeg griber mobiltelefonen og ringer op til
samme hotline nummer mens jeg stadig hænger på i køen på hjemmetelefonen og
ganske rigtigt - på mobilen ryger jeg direkte ind. Faktisk helt uden kø! Det
må vel betyde at jeg ikke bare kom bagerst i køen på det nummer jeg
tidligere havde brokket mig fra, men i stedet er blevet sat udenfor systemet
så jeg slet ikke kommer igennem? Det kan da på ingen måde være lovligt? De
kunne selvfølgelig altid sige det er en fejl, og det kan det da være det er.
Men jeg skal ærligt indrømme at jeg tvivler. Det er trods alt TDC.
At supporteren så kun kan sige at det er min fejl da jeg komme igennem på
mobilen.. ja, jeg ved snart ikke.
Rene ord for pengene må da snart være interesserede eller hva'? Eller er jeg
bare langt ude? Jeg ved bare at jeg er langt ud over utilfreds med dem!

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Mickey (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 04-01-02 16:55

"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Rene ord for pengene må da snart være interesserede eller hva'? Eller er
jeg
> bare langt ude? Jeg ved bare at jeg er langt ud over utilfreds med dem!

du skal i hvert fald kunne dokumentere din påstand før du overhovedet
overvejer at kontakte noget det bare ligner presse...


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?
- lav en traceroute på http://trace.susie.dk


Perfectionist (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 04-01-02 17:37


"Mickey" <003@susie.dk> wrote in message
news:a14la0$l9o$1@egon.worldonline.dk...
> "Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
>
> du skal i hvert fald kunne dokumentere din påstand før du overhovedet
> overvejer at kontakte noget det bare ligner presse...

Nå ja, men Rene ord for penge skal da bare have et tip - så er jeg sikker på
at de selv undersøger sagen! Men faktisk bør jeg gøre tricket igen og optage
hver eneste lille detalje på video - så kunne TDC måske hoste op eller komme
i fjernsynet - nå nej, det må man ikke? :P
Anyways så kontakter jeg Rene ord...

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Mickey (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 04-01-02 19:50

"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c35da25$0$62896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nå ja, men Rene ord for penge skal da bare have et tip - så er jeg sikker

> at de selv undersøger sagen! Men faktisk bør jeg gøre tricket igen og
optage
> hver eneste lille detalje på video - så kunne TDC måske hoste op eller
komme
> i fjernsynet - nå nej, det må man ikke? :P

tvivler på du kan dokumentere det - ved du om det er pga. nummerspærring
eller et mobil-trick de har ?

> Anyways så kontakter jeg Rene ord...

håber ikke de gider...


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?
- lav en traceroute på http://trace.susie.dk


Martin Moller Peders~ (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Moller Peders~


Dato : 05-01-02 12:27

In <3c35da25$0$62896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "Perfectionist" <no@mail.dk> writes:


>"Mickey" <003@susie.dk> wrote in message
>news:a14la0$l9o$1@egon.worldonline.dk...
>> "Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>>
>>
>> du skal i hvert fald kunne dokumentere din påstand før du overhovedet
>> overvejer at kontakte noget det bare ligner presse...

>Nå ja, men Rene ord for penge skal da bare have et tip - så er jeg sikker på
>at de selv undersøger sagen! Men faktisk bør jeg gøre tricket igen og optage
>hver eneste lille detalje på video - så kunne TDC måske hoste op eller komme
>i fjernsynet - nå nej, det må man ikke? :P
>Anyways så kontakter jeg Rene ord...

Du maa gerne optage samtalen paa baand uden at fortaelle TDC noget om det.

/Martin




Peter G C (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 04-01-02 17:36

"Perfectionist" <no@mail.dk> wrote in message
news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

[klip]

> Men jeg skal indrømme at mit forhold netop er blevet endnu værre. Jeg sad
i
> kø på telefonen ind til hotline i over ti minutter og jeg får pludselig
den
> skøre i idé at TDC sorterer opkaldene så at jeg måske ryger så langt bagud
i
> køen at andre kommer foran mig.. Jeg griber mobiltelefonen og ringer op
til
> samme hotline nummer mens jeg stadig hænger på i køen på hjemmetelefonen
og
> ganske rigtigt - på mobilen ryger jeg direkte ind. Faktisk helt uden kø!
Det
> må vel betyde at jeg ikke bare kom bagerst i køen på det nummer jeg
> tidligere havde brokket mig fra, men i stedet er blevet sat udenfor
systemet
> så jeg slet ikke kommer igennem?

Du må hellere tage til læge med det samme. Jeg tror, at du er paranoid.....

/Peter

--
http://www.grauslund.com/



Bjørn Jørvad (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Jørvad


Dato : 04-01-02 17:37


"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse
news:a14ljl$4q8$1@tux.netsite.dk...

KLIP

> Du må hellere tage til læge med det samme. Jeg tror, at du er
paranoid.....
>

Tak - det bliver lige 150 kroner...

mvh
Bjørn



Perfectionist (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 04-01-02 18:06


"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> wrote in message
news:a14ljl$4q8$1@tux.netsite.dk...
> "Perfectionist" <no@mail.dk> wrote in message
> news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Du må hellere tage til læge med det samme. Jeg tror, at du er
paranoid.....

Ok, tak for det intelligente svar!

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Christian (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 05-01-02 00:19

Peter har jo ret, det har ikke meget med Jura at gøre det her!
Og det lyder paranoidt !



Perfectionist (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 07-01-02 00:04

"Christian" <ctacta@forum.dk> wrote in message
news:3c363843$0$37906$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Peter har jo ret, det har ikke meget med Jura at gøre det her!
> Og det lyder paranoidt !

Du har sikkert at ret i at det ikke er så meget jura, men topic startede med
noget andet end dette. Jeg mente blot det var relevant eller måske
interessant for andre at vide.

Og når du siger paranoid så tager jeg det som sin måde at distancere sagen
på.

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Søren Jacob Lauritse~ (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jacob Lauritse~


Dato : 04-01-02 20:20

Perfectionist wrote
> Men jeg skal indrømme at mit forhold netop er blevet endnu værre. Jeg
sad i
> kø på telefonen ind til hotline i over ti minutter og jeg får
pludselig den
> skøre i idé at TDC sorterer opkaldene så at jeg måske ryger så langt
bagud i
> køen at andre kommer foran mig..

Nu er du altså langt ude. TDC's telefonkø er vel en kø baseret efter
først til mølle princippet, dengang du kom igennem på din mobil, har vel
været fordi du var heldig, at alle foran dig var kommet igennem. Jeg kan
umuligt forestille mig, at TDC benytter ressourcer på at sortere de
kunder fra, som de ikke gider at snakke med. Husk også på at
telefonsupport hos TDC jo er gratis, så du betaler jo ikke for den tid
du hænger i røret.

> må vel betyde at jeg ikke bare kom bagerst i køen på det nummer jeg
> tidligere havde brokket mig fra, men i stedet er blevet sat udenfor
systemet
> så jeg slet ikke kommer igennem?

Hvad får TDC dog ud af det?

> Rene ord for pengene må da snart være interesserede eller hva'? Eller
er jeg
> bare langt ude? Jeg ved bare at jeg er langt ud over utilfreds med
dem!

Jeg tror "Rene ord for pengene" skal have lidt mere kød på end blot
injurier, for at kunne lave et indslag, der ikke ville få dem til at
fremstå som fjolser.

Hvorfor vil du for resten ikke stå ved dine udtalelser, og give os dit
rigtige navn?

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil maile til mig!
www: http://www.sjl.dk/ - ICQ: 83 60 347



Allan Olesen (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 04-01-02 21:27

"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> wrote:

>dengang du kom igennem på din mobil, har vel
>været fordi du var heldig, at alle foran dig var kommet igennem.

Læste du ordene "mens jeg stadig hænger på i køen på hjemmetelefonen"?


--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.

Perfectionist (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 07-01-02 00:21


"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> wrote in message
news:YenZ7.12045$Zm5.1172240@news000.worldonline.dk...

> Nu er du altså langt ude. TDC's telefonkø er vel en kø baseret efter
> først til mølle princippet, dengang du kom igennem på din mobil, har vel
> været fordi du var heldig, at alle foran dig var kommet igennem. Jeg kan
> umuligt forestille mig, at TDC benytter ressourcer på at sortere de
> kunder fra, som de ikke gider at snakke med. Husk også på at
> telefonsupport hos TDC jo er gratis, så du betaler jo ikke for den tid
> du hænger i røret.

Ja det er det 'vel', men ligemeget hvad så foregik det som jeg beskrev det -
et senere opkald kom lige igenne og fordi det tidligere opkald

> Jeg tror "Rene ord for pengene" skal have lidt mere kød på end blot
> injurier, for at kunne lave et indslag, der ikke ville få dem til at
> fremstå som fjolser.
>
> Hvorfor vil du for resten ikke stå ved dine udtalelser, og give os dit
> rigtige navn?

Ja, jeg ved såmænd godt at Rene Ord skal have noget helt sikkert før de
bringer det til familien Danmark og selvfølgelig VED jeg heller ikke om de
direkte sorterer på den måde... Men ville du ikke blivevred hvis du oplevede
det samme som jeg har oplevet?
Ang. mit navn - hvad vil du dog bruge det til? Hvis du ikke kan tage mig
seriøst fordi jeg ikke giver mit rigtige navn eller min e-mail så synes jeg
da det er ærgerligt.
Men som jeg har skrevet et andet sted så vil jeg da undersøge det lidt
nærmere. Man bliver jo nok nødt til at optage det på videobånd.
Og omkring deres "det er din fejl" så har jeg koblet en bærbar på
forbindelsen og den har haft det helt samme problem så når de beder mig om
at formatere så kan det være at de skal betale når _de_ laver fejl?

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Peter Hansson (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Hansson


Dato : 07-01-02 00:38


"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c38dbec$0$37937$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > >
> > Hvorfor vil du for resten ikke stå ved dine udtalelser, og give os dit
> > rigtige navn?

> Ang. mit navn - hvad vil du dog bruge det til? Hvis du ikke kan tage mig
> seriøst fordi jeg ikke

Du kan jo findes, hvis man gider. Hvorfor så ikke komme med navnet, hvis
nogen synes.

PH



PHK (22-01-2002)
Kommentar
Fra : PHK


Dato : 22-01-02 21:53


"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> skrev i en meddelelse
news:YenZ7.12045$Zm5.1172240@news000.worldonline.dk...

> Nu er du altså langt ude. TDC's telefonkø er vel en kø baseret efter
> først til mølle princippet, dengang du kom igennem på din mobil, har vel
> været fordi du var heldig, at alle foran dig var kommet igennem. Jeg kan
> umuligt forestille mig, at TDC benytter ressourcer på at sortere de
> kunder fra, som de ikke gider at snakke med.

Jeg ringede på et tidspunkt til TDC for at få hjælp. Jeg blev sendt bag i
køen, som nr. 27-30 stykker, som jeg husker det. Jeg lagde på og ringede
uden 1010 foran - og røg direkte igennem!

Dette er ikke et forsøg på at diskutere noget som helst - blot fakta.


--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)




Christian (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 05-01-02 00:17

Du kan jo bare skifte selskab! Min erfaring er dog at TDC har det bedste
backbone og de andre udbydere har ikke en service der er ret meget bedre.
Vil du have topservice og fejlretning efterfølgende dag, så skal du vælge
TDC Erhverv med Pro@ccess, det er også for private og det er kanonservice,
men prisen er også højere end TDC Internet.

Du får hvad du betaler for !



Martin Højriis Krist~ (06-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 06-01-02 14:41

"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det
> må vel betyde at jeg ikke bare kom bagerst i køen på det nummer jeg
> tidligere havde brokket mig fra, men i stedet er blevet sat udenfor
systemet
> så jeg slet ikke kommer igennem?

Du tager fejl

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Perfectionist (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 07-01-02 00:06

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c3856d0$0$17221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c35d304$0$99248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det
> > må vel betyde at jeg ikke bare kom bagerst i køen på det nummer jeg
> > tidligere havde brokket mig fra, men i stedet er blevet sat udenfor
> systemet
> > så jeg slet ikke kommer igennem?
>
> Du tager fejl

Jamen det lyder jo til at du ved noget om det hva'? :)
Sagen er bare så enkel at jeg med en senere opkald kom foran et andet.

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Martin Højriis Krist~ (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 07-01-02 00:31

"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c38d860$0$37866$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Sagen er bare så enkel at jeg med en senere opkald kom foran et andet.

Men det skyldes ikke at man sorterer numre fra

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Allan Olesen (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 07-01-02 18:05

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Men det skyldes ikke at man sorterer numre fra

Kunne man forestille sig, at man lukker mobilnumre ind foran i køen?

Jeg kunne forestille mig mindst to gode grunde til det:

- En fastnettelefon kan som regel ikke løbe tør for strøm.

- Et mobilopkald til et 80-nummer er sandsynligvis dyrere for
mindst een af parterne.


--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.

Mickey (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 04-01-02 16:55

"Jens Kronborg" <Jens@girlz.dk> skrev i en meddelelse
news:3c35ce57$0$99237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> eller ej. Helt ærlig, 150 kr. er sgu ikke mange penge selvom man måske er
> student eller advokat.

det der var så noget i stil med det mest latterlige jeg har hørt længe...


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?
- lav en traceroute på http://trace.susie.dk


Kiksekage (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Kiksekage


Dato : 04-01-02 22:01


"Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c35c5fc$0$99232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Håber der er et par klode hoveder som kan hjælpe mig lidt hurtigt! :)
>
> Jeg er uheldigvis blevet Internet kunde hos TDC igen.
> Jeg har faktisk intet valg hvis jeg vil være online.

Det, du beskriver - det sker også her. Men her kan jeg gennemskue at det skyldes konflikt mellem netkortet og
"noget andet" i maskinen. Dvs. ikke en serverfejl.

Når jeg sletter netkortet og geninstallerer det - så kan jeg
køre fint videre i nogen tid. Jeg har faktisk netkortdriveren og Win98-CD'en liggende fast på mit bord )
Den definitive løsning er at formatere og starte op på en helt frisk-installeret maskine.

Med andre ord - jeg tror ikke det skyldes fejl på serveren - men
konflikt på din maskine, når det bliver ved med at opstå - efter at du har været igennem linien.

Søg info her: http://www.google.com
Spørg om hjælp her http://www.eksperterne.dk

Mh


Gevaldi (04-01-2002)
Kommentar
Fra : Gevaldi


Dato : 04-01-02 22:25


"Kiksekage" <ingen@direkte.adgang.dk> skrev i en meddelelse
news:3c3617ae$0$5449$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...


Du må endelig ikke rette på Perfectionist, han
laver jo ingen fejl, af den simple grund at han er
ufejlbarlig, der kan jo ikke være opsætnings
problemer sådan som han farer frem med trusler
om "Rene ord for pengene", så må det jo være
TDC skyld.....alt sammen.

/Gevaldi


Perfectionist (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Perfectionist


Dato : 07-01-02 00:02


"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> wrote in message
news:3c361dbe$0$5447$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Du må endelig ikke rette på Perfectionist, han
> laver jo ingen fejl, af den simple grund at han er
> ufejlbarlig, der kan jo ikke være opsætnings
> problemer sådan som han farer frem med trusler
> om "Rene ord for pengene", så må det jo være
> TDC skyld.....alt sammen.
>
> /Gevaldi

Jeg så en gang en skrive at har man ikke noget fornuftigt at skrive så skal
man slet ikke skrive. Jeg synes han har ret.
Jeg ved desuden heller ikke hvad du vil med dit indlæg?
Nu har jeg faktisk spildt masser af tid med formateringer på TDCs råd, men
dette har ikke hjulpet. Jeg skal betale mine fejl, men hvem skal betale
deres? ;)

--
/Perfectionist
It's got to be perfect



Martin Schultz (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 07-01-02 12:00

"Perfectionist" <no@mail.dk> writes:
> Nu har jeg faktisk spildt masser af tid med formateringer på TDCs råd, men
> dette har ikke hjulpet. Jeg skal betale mine fejl, men hvem skal betale
> deres? ;)

Dig sansynligvis. TDC siger sansynligvis at deres support er en gratis service
til kunderne som de ikke tager ansvar for. (Som de fleste andre udbydere.)

Christian (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 07-01-02 18:25

Jeg syntes helt ærligt at du skal smutte hen i en anden NG og diskutere dine
rigtige problemer. Det her har INTET med jura at gøre.

/Christian



Thomas Jari (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jari


Dato : 08-01-02 00:02

Christian skrev:

>Jeg syntes helt ærligt at du skal smutte hen i en anden NG og diskutere dine
>rigtige problemer. Det her har INTET med jura at gøre.
>

Hvem??

Hej Christian

Vil du ikke være sød at citere det du svarer på:)

Se evt. http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

søren poulsen (06-01-2002)
Kommentar
Fra : søren poulsen


Dato : 06-01-02 19:59


"Kiksekage" <ingen@direkte.adgang.dk> skrev i en meddelelse
news:3c3617ae$0$5449$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Perfectionist" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c35c5fc$0$99232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Håber der er et par klode hoveder som kan hjælpe mig lidt hurtigt! :)
> >
> > Jeg er uheldigvis blevet Internet kunde hos TDC igen.
> > Jeg har faktisk intet valg hvis jeg vil være online.
>
> Det, du beskriver - det sker også her. Men her kan jeg gennemskue at det
skyldes konflikt mellem netkortet og
> "noget andet" i maskinen. Dvs. ikke en serverfejl.
>
> Når jeg sletter netkortet og geninstallerer det - så kan jeg
> køre fint videre i nogen tid. Jeg har faktisk netkortdriveren og
Win98-CD'en liggende fast på mit bord )



nu har han desværre ikke skrevet hvilket modem han har men jeg har haft
samme problem med min forbindelse
det var mit siemens modem der var i stykker
Ringede bare til tdc og fik dem til at sende et nyt og siden har der ikke
været forbindelse

PS. Tdc betaler selv portoen frem og tilbage

--
Mvh
søren poulsen
smeden32@mail.dk



Christian (05-01-2002)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 05-01-02 00:13

Hej

Har selv haft samme problemer med TDC.
TDC tilbyder dig hurtig assistance for et beløb på kr. 150,- det er
frivilligt!
Hvis du afslår dette tilbud så får du naturligvis support, men så går det
alt fra 3-4 dage til 1 uge før du har en der kan hjælpe dig.

TDC har indført det for at begrænse folks henvendelser om det ene og det
andet.

Men det er forkert at de forlanger penge for support når det er deres egne
fejl de skal løse. Af samme grund har jeg altid sagt nej tak til hurtig
support, afventet en lille uge, og har derefter altid fremsat en skriftlig
anmodning om at jeg vil have refunderet min abn. udgift i den omtalte
periode. Og det har jeg altid fået.

Mvh
Christian





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408612
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste