dødsattest ?
Fra : Carl Munk

Dato : 04-01-02 16:10

Har jeg krav på at se en sådan fra min afdøde fader, samt få en kopi ?
PS! Jeg har ikke set den endnu

--

vh
carl

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 04-01-02 16:50

carl@munk.dk writes:
>Har jeg krav på at se en sådan fra min afdøde fader, samt få en kopi ?
>PS! Jeg har ikke set den endnu

Spørg bedemanden, han har en liggende.

Men hvad vil du se den for, der står ikke noget i ud over ting som du
formodentlig godt ved, så som navn adresse, dødsdato.

Dødsårsagen står ikke i dødsattesten.

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Carl Munk

Dato : 04-01-02 22:33

""Poul Erik Rise /SID"" <"Poul Erik Rise /SID"@net.dialog.dk> skrev i en
meddelelse news:fc.0073fb6b03bf6aa93b9aca000af653b6.3bf6acc@net.dialog.dk...

> Spørg bedemanden, han har en liggende.

Jeg vil ikke spørge bedemanden, da han ikke ved jeg får noget fra min faders
fond.

Jeg vil spørge faders læge, han må da have en kopi, det er fonden der kræver
en dødsattest kopi - desværre.
eller sende en kopi af den regning jeg får for gravstedet, det må da
dokumentere en udbetaling ?