Fejl i normal.dot
Fra : Kristian Kaadner

Dato : 04-01-02 15:46

Jeg får ret ofte at vide, at der er fejl i normalt.dot, når jeg lukker
Word97 ned?! Jeg har prøvet at slette normalt.dot, og lade Word generere en
ny, men uden at det hjalp. Jeg har også geninstalleret Word97. Desuden har
jeg scannet helt harddisken for virus, men et opdateret antivirus program.

Er der nogen der har andre gode idéer?

Fra : Carsten W. Smith

Dato : 10-01-02 07:53

Hvad med SELV at lave en skabelon og gemme den som "normal.dot"

Er du sikker på at "normal.dot" ligger i det bibliotek der henvises til i
"indstillinger" (sagt på en anden måde: Har du selv været inde og rette i
filplaceringerne)?

Carsten W. Smith