Hvordan er det nu lige det er - med 512 Mb~
Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 04-01-02 15:26

Er der nogen, der ved hvilke mærker der virker og hvilke der ikke virker i
en Mac?

PS: det er 133 Mhz RAM og G4 400Mhz AGP, der er tale om.

MVH
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Egruno

Dato : 04-01-02 15:55

Kingston Value Ram køre ganske fint.

Fra : thomas schreiber

Dato : 04-01-02 19:09

Hvis det er 512Megabyte moduler, SKAL rammen være 256Megabit - ellers virker
det ikke.
Veritech til 645,- hos www.shg.dk virker fint i min G4.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 04-01-02 22:21

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Hvis det er 512Megabyte moduler, SKAL rammen være 256Megabit - ellers virker
> det ikke.
> Veritech til 645,- hos www.shg.dk virker fint i min G4.

Og må jeg i den forbindelse anbefale SHG.dk på det varmeste. Jeg har
købt RAM hos dem to gange, CD-R skiver, småting og en LiteOn brænder.

Kanon service, varer er på lager, leveres næste dag eller næste igen. De
informerer pr. mail om at ordren er modtaget, når ordren sendes og ofte
med Track and Trace nummer til Post Danmark.

Og så ligger de som regel i toppen (billigst) af edbpriser.dk's
pris-sammenligninger.

Desværre har jeg ingen tilknytning til dem, så jeg får ikke procenter af
at anbefale dem, jeg har bare kun haft gode erfaringer med dem.

Mojn, Thomas

PS: Nåja og engang jeg bestilte en 128 MB RAM klods kom de til at sende
en 256 MB, det giver jo også et flueben i den lille bog

--
"Usenet is like a herd of performing elephants with diarrhea:
Massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a

Fra : thomas schreiber

Dato : 05-01-02 13:43

Hmm... Jeg er absolut ikke enig.

Det er typiske "PC mennesker", der ved hvilke grafikkort der er gode til
spil, og det er det. De vidste intet om RAM, og de påstod hårdnakket, at RAM
ikke køre Megabit, men kun mhz bus hastighed. Ikke før jeg gik over på deres
lager og kunne se rammen fysisk, kunne jeg få bekræftet om rammen var ok
eller ej. SHG er billige. Og når det er RAM det gælder, gider jeg ikke
betale 1000,- ekstra fordi de kommer fra en Macforhandler. Har jeg gjordt
før, og RAM'en er den samme.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk