Zion's Vises Protokoller
Fra : Carsten Sinclair

Dato : 11-12-00 15:11

Hermed følger som lovet en redigeret udgave af artiklen :

Den jødiske verdens-erobringsplans-program.

Den. som endnu ikke har nogen ide om det gigantiske komplot, der er
smedet mod verdens folkeslag, vil, selv om han eller hun allerede er
forgiftet af marxisme eller liberalisme , og såfremt han eller hun da
ikke fuldstændig har mistet evnen til at tænke klart, gennem
protokollerne kunne danne sig et begreb om den overhængende fare, som
truer. Når man bliver præsenteret for den nøgne krog, hvor maddingen
skal sættes, og ved hjælp af hvilken man skal fanges, så er der vel et
håb om, at man ikke sluger maddingen og krogen.

For at De straks kan få et lille begreb, hvorom sagen drejer sig, skal
jeg til at begynde med sammentrænge protokollerne i 23 programpunkter.
De lyder i al enkelthed som følger:

For at få den magt som " GUDS UDVALGTE FOLK " , som vore hellige bøger
lover os, er det nødvendigt, at jøder sørger for:

1. At ødelægge den unge ikke-jødiske generation ved revolutionær
undervisning.
2. At tage grunden bort under familielivet.
3. At få magten over den offentlige mening, ved at underlægge os
pressen eller underkøbe
den.
4. At få magten over folket ved at pleje dets laster.
5. At ødelægge kunsten, litteraturen og musikken.
6. At undergrave respekten for religionen og for præsterne ved at
udbrede skandaløse
historier om dem, at bringe uoverstigelige spalter og
meningsforskelligheder inden for selve
kirken.
7. At opmuntre trangen til luksus, de fantastiske moder, tåbelige
udgifter, gradvist at nedsætte
evnen til at nyde og være glad for sunde og enkle ting.
8. At aflede massernes opmærksomhed fra, hvad der virkelig foregår ved
allehånde forlystelser
og sportskonkurrencer, kort sagt - underholde folk for at hindre
dem i at tænke.
9. At forgifte sindene, ved negative teorier, ødelægge nervesystemet
ved stadig larm og
svække legemet ved indpodning af forskellige sygdomme.
10. At skabe almindelig misfornøjelse og fremkalde had og mistillid
mellem de forskellige klasser.
11. At plukke folket for dets gamle traditioner, at berøve bonden
jorden, ved at skyldsætte den
og behæfte den med knugende skatter, at erstatte hæderlige
forretningsfolk med racefæller
og overalt oprette dyrkelsen af Guldkalven.
12. At undergrave tillidsforholdet mellem arbejdsgiver og arbejder ved
strejker og lockout, og
udelukke enhver mulighed for et frugtbart samarbejde.
13. At demoralisere overklassen ved alle midler og fremkalde masseres
raseri, når de ser dens
skandaløse optræden og dens dumheder.
14. At tage kraften af landbruget ved at skyldsætte det og bringe
kapitalerne over på
industriernes hænder, gøre industrien til spekulationsobjekt og
gennem spekulationer bringe
formuerne over på vore hænder.
15. At opmuntre alle tågede utopier for at føre folket vild i en
labyrint af tågede ideer.
16. At forhøje arbejdslønnen uden fordel for arbejderen, idet
forhøjelsen ikke vil kunne holde
skridt med stigningen i leveomkostningerne.
17. At sørge for stadig forekomst af mistænkelige hændelser, som kan
svække den
internationale tillid, at pleje og udnytte fjendskabet mellem
nationerne, at vække had og
arbejde hen mod en stadig forøgelse af de ruinerende rustninger.
18. At indrømme almindelig stemmeret, således at nationernes skæbne
kommer i hænderne på
personer som ikke har forstand på hvad de har med at gøre.
19. At vælte alle konge-og kejserdømmer og overalt oprette
republikker, sørge for, at de
vigtigste poster besættes med folk, der har en eller anden mørk
plet, som de ikke tør
komme frem med, således at man kan true dem med skandaler, såsom
Panamakanalen
eller de seneste amerikanske eller franske skandaler - som f.eks.
Stavisky, brdr. Levy etc.
20. At undergrave gradvist enhver form for forfatning for at kunne
oprette det jødis

Fra : YEAH !

Dato : 11-12-00 17:01

"Carsten Sinclair" <sinclair@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hermed følger som lovet en redigeret udgave af artiklen :
>
> Den jødiske verdens-erobringsplans-program.
----------------
[CUT]

Jeg synes det kunne være meget mere interessant at sætte fokus på den
politik der reelt foregår i Israel i dag, fremfor et meget "far fetched"
dokument som ikke rigtigt har rod i virkeligheden, eller noget med det
jødiske samfund at gøre.

Hvem bør blive den næste ministerpræsident i Israel og hvorfor ?

jørgen.

Fra : Vidal

Dato : 11-12-00 17:38

"Carsten Sinclair" <sinclair@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:912pv9$3hg$1@news.inet.tele.dk...

> Hermed følger som lovet en redigeret udgave af artiklen :
>
> Den jødiske verdens-erobringsplans-program.

[...]

Kan du ikke fortælle lidt om dig selv? Jeg
har aldrig mødt nogen, der troede på den
slags og bliver ærlig talt lidt nysgerrig.

Og hvorfor mener du, indlægget kan
interessere folk i denne nyhedsgruppe?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 13-12-00 18:14

Vidal <vidal@worldonline.dk> wrote:

> Kan du ikke fortælle lidt om dig selv? Jeg
> har aldrig mødt nogen, der troede på den
> slags og bliver ærlig talt lidt nysgerrig.

Der er vel to hovedmuligheder.

Enten er han nazist [eller i hvert fald antisemit].

Eller også vil han have en diskussion af kildemateriale fremstillen af
det kejserlige Rusland i led med pogromerne mod jøderne.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 20:23

Fra : Chris Nyborg

Dato : 13-12-00 20:23

"Odd-Arild Knutsen" <oaknutse@online.no> skrev i melding

> Per Erik Ronne <serse@diku.dk> skrev i
> meldingsnyheter:1ellazu.1s70w2l133w92zN%serse@diku.dk...

> Hva mener du med "det keiserlige Russland", i denne sammenheng?
> Mener du at Zions vises protokoller er kommet til i keisertiden, eller
mener
> du at det er keiseren som sådan som står bak?

Det er ingen tvil om at protokollene ble laget i tsartiden (keisertiden). De
ble publisert i 1905, og er nevnt i kilder fra 1890-årene. Den tidligste
kjente trykte versjonen er fra 1897, og var hemmeligstemplet av tsarens
hemmelige politi, Okhrana. Alt tyder også på at det er Okhrana som sto bak
dem. Om tsaren selv visste om det er usikkert, men Nicholas II var selv
involvert i å beordre pogromer.

Da de ble publisert i 1905 var det ikke tsaren personlig som brukte dem
mest, men "Den russiske nasjonens union", en reaksjonær bevegelse. Deres
viktigste mål var kontrarevolusjon og gjenoppretting av tsarens makt. Den
som står som redaktør er Sergius Nilus, en ortodoks prest og mystiker som
var knyttet til denne bevegelsen. Han hevdet at de stammet fra den 1.
Zionistkongress i Basel, 1897, noe som ikke kan være sant ettersom de var
kjent tidligere enn dette.

--
Chris Nyborg
Chris.Nyborg@katolsk.no

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 20:11

Fra : Chris Nyborg

Dato : 14-12-00 20:11

> Chris Nyborg <Chris.Nyborg@katolsk.no> skrev i
> meldingsnyheter:_2QZ5.771$Ee.14138@news1.oke.nextra.no...

Den

> Men var han virkelig presteviet?

Det kjenner jeg faktisk ikke til. Jeg har lest hva jødiske, sovjetiske og
vestlige kilder sier om dette, men jeg har ikke kommet over noen
framstilling fra den russiske kirken. Det er all grunn til å tro at de
nevner hans status.

Noen kilder (jeg har funnet det hos vestlige historikere og
nazister/revisjonister) omtaler ham som professor, uten at dette avklarer
hans status i forhold til kirken.

> Jeg spør fordi i vesten blir Grigorij Rasputin ofte omtalt som munk (eller
> "den gale munken") ennå han ikke var munkeviget. Han var heller ikke
prest,
> men blir noen ganger referert som det også.

Det er jo en viss parallel til Rasputin her. Begge var mystikere, begge var
knyttet til maktapparatet (Nilus må ha hatt et visst samkvem med Okhrana,
ettersom de ga nettopp ham protokollene for publisering. Det kan ikke
utelukkes at de begge var selvutnevnte prester. Å skape seg en slik status
kunne gi adgang til mye makt i tsartidens Russland, ettersom man kunne
opptre med en prests autoritet samtidig som man ikke var under direkte
kontroll fra kirken.

> Jeg vet ikke hva grunnen til denne sammenblandingen er, men for oss
> ortodokse er det en vesentlig forskjell.

Grunnen til sammenblandingen ligger vel i det at for andre enn ortodokse og
katolikker er prestevielse ikke et sakrament. For oss er forskjellen mellom
den som er presteviet og den som ikke er det helt vesentlig, fordi vi
oppfatter prestevielsen som et pregende sakrament (jeg vet ikke om dere
bruker samme uttrykk, men den grunnleggende forståelsen er uansett den
samme). For de som ikke oppfatter denne forskjellen er det uten betydning om
personen virkelig var presteviet eller om han bare kalte seg prest.

Odd-Arild, du har antagelig bedre oversikt over verker som beskriver
hendelsene på denne tiden fra ortodokst synspunkt enn det jeg har -
historiestudiet har lite representanter fra den gruppen av historikere.
Kanskje du kan sjekke ut dette og si fra hva du eventuelt finner?

--
Chris Nyborg
Chris.Nyborg@katolsk.no

Fra : Lyrik

Dato : 12-12-00 02:49

"Carsten Sinclair" <sinclair@mail.tele.dk> wrote in message
: Hermed følger som lovet en redigeret udgave af artiklen :
<klip>

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Zions Vises Protokoller var et bestilllingsarbejde udført af tyske nazister,
beregnet på at lægge jøder for had i Hitler-Tyskland.
Den er helt igennem et falskneri!

mvh
Jens Erik Bech

--
<Er der beviser på Guds eksistens, eller må vi nøjes med at tage Jesu Kristi
ord for gode varer?>

Fra : Chris Nyborg

Dato : 13-12-00 01:37

"Lyrik" <lyrik@12move.dk> skrev i melding

> [...]
nazister,
> beregnet på at lægge jøder for had i Hitler-Tyskland.

Du har helt rett i at det er falskneri, men det var ikke tyske nazister som
sto bak. Protokollene ble første gang publisert i 1905, nesten 20 år før
nazismen oppsto i Tyskland. De ble laget noen år tidligere, og er nevnt
blant annet i forbindelse med rettssaken mot den franske, jødiske offiseren
Dreyfus (1893-1895). Alt tyder på at det var Okhrana, den russiske tsarens
hemmelige politi, som sto bak, og at motivet var å lage et grunnlag for
pogromer mot jødene og å diskreditere liberale som samarbeidet med jødene.
Protokollene fikk i utgangspunktet mest betydning i Russland, men etter
revolusjonen ble de spredd i Vesten av russere i eksil. Nå var motivet ikke
bare å ramme jødene som folk, men også å ramme kommunistene, som hadde flere
jøder blant sine leder.

Falskneriet fikk selvsagt en nå vår i Hitlers Tyskland, der de ble brukt som
et "bevis" på at det fantes en jødisk konspirasjon.

--
Chris Nyborg
Chris.Nyborg@katolsk.no

Fra : Lyrik

Dato : 13-12-00 11:35

"Chris Nyborg" <Chris.Nyborg@katolsk.no> wrote in message
:
: "Lyrik" <lyrik@12move.dk> skrev i melding
: news:StfZ5.6347$0p2.350889@news000.worldonline.dk...
: >
: > "Carsten Sinclair" <sinclair@mail.tele.dk> wrote in message
: > news:912pv9$3hg$1@news.inet.tele.dk...
: > : Hermed følger som lovet en redigeret udgave af artiklen :
: > <klip>
: >
: > +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[...]
jødene.<klip>
++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tak for detaljerne!
Falske er de i hvert fald!

Det er sjovt hvilke billeder der tegner sig af jødernes fjender:
Hemmeligt politi, KGB, nazister, islamister, ateister,
multikulturellister.....the scum of the earth!
Og løgneprofeten FN med deres resolution: "Zionisme er rascisme!"

Glædelig jul Chris!
Du fortjener den!)

Kærlig hilsen
Jens Erik

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-12-00 17:15

"Lyrik" <lyrik@12move.dk> mælte sligt:

>Det er sjovt hvilke billeder der tegner sig af jødernes fjender:

I din kristne kærlighed smører du som sædvanlig med en alt for bred, men
besynderligt selektiv pensel, og undlader helt at påpege, at nogle af de
værste overgreb mod jøder gennem tiderne er blevet foretaget i
kristendommens navn. Det er forståeligt, at du opstiller et således
forvrænget billede, da fakta ikke støtter din sag, men ikke desto mindre
kritisabelt.

>Hemmeligt politi, KGB, nazister, islamister, ateister,
>multikulturellister.....the scum of the earth!

Kan du kort forklare, kæreste Jens Erik, hvorfor du mener, at jeg
repræsenterer jordens afskum?

--
-=-=-=-=-=-= The stylus is more potent than the claymore =-=-=-=-=-=-
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Mr. D

Dato : 13-12-00 18:27

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vs7f3t882mp7aabt2qp1t0m89b1brfi37s@4ax.com...
> [...]
> kristendommens navn. Det er forståeligt, at du opstiller et således
> forvrænget billede, da fakta ikke støtter din sag, men ikke desto

....jeg kan ikke se, at der skulle være noget til hinder for, at den
kristne kirke skulle kunne nævnes iblandt disse som "scum of the earth"
i den udstrækning kirken har begået de samme synder som disse. Og det
mener jeg, man kan gøre med god samvittighed, også selvom man selv er
overbevist kristen (som jeg)

> Kan du kort forklare, kæreste Jens Erik, hvorfor du mener, at jeg
> repræsenterer jordens afskum?

Gik jeg glip af noget? Hvor lader Lyrik dig indgå i denne horde, hvis
fælles karakteristik er løgnen?

Mr. D

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 13-12-00 21:01

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:
>Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev:

>Og det mener jeg, man kan gøre med god samvittighed, også selvom man
>selv er overbevist kristen (som jeg)

Selvfølgelig - det var netop min pointe - redelighed.

>Gik jeg glip af noget? Hvor lader Lyrik dig indgå i denne horde, hvis
>fælles karakteristik er løgnen?

Jeg kan vist uden det store besvær siges at falde ind under to af de
kategorier, der uden nogen nuancering her beskrives som jordens afskum.
Og du ser dig nødsaget til at slynge et skældsord mere på?

Fra : Mr. D

Dato : 13-12-00 21:24

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dblf3ts7h47kcnqunkk52o092l7t1f4bpp@4ax.com...
> [...]
afskum.
> Og du ser dig nødsaget til at slynge et skældsord mere på?

Ups, det var ikke meningen! Jeg så ikke ateisterne. Hvor ellers passer
du ind, siger du? KGB?

Mr. D

Simon Griis

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 21:58

Fra : Mr. D

Dato : 13-12-00 21:58

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7inf3toa4ng3ll1sdfb5b230200fesmoq0@4ax.com...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

> Nej, men sikkert under Jens Eriks definition af "multikulturalister".
> Pointen er nu ikke så meget at *jeg* falder ind under en eller flere
af
> disse kategorier, men at det i det hele taget både er stupidt, når
> tænkende mennesker dæmoniserer hele kategorier af andre mennesker. At
> gruppere kristne som "jordens afskum" tror jeg ikke engang Kjellemand
> ville nedlade sig til.

Jeg kan være enig med dig et langt stykke ad vejen, men har jeg ikke
større ret til kollektiv selvransagelse end andre har til stupid
anklage, når det gælder kirken?

Man skal passe på med generalisering, og jeg er da sikker på, at der
fandtes (findes) mange søde og rare mennesker blandt nazisterne, som
også var/er både gode fædre og ægtemænd. Men mon ikke Lyrik tænker på
f.eks. de totalitære systemer og deres propaganda til fremme af deres
ideer, uden hensyntagen til objektiv sandhed, fremfor enkeltpersoner?

Mr. D

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 06:34

Fra : Niels Steg

Dato : 14-12-00 06:34

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3rrf3t8sfboc94vnv5qc04lv6p9t777g3b@4ax.com...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

> Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dig her?

Simon siger blot at han har større ret til at kritiserer kristne
tilskikkelser, end den der der ikke kender Kristus, som står udenfor og
råber "buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"

Niels

Fra : YEAH !

Dato : 14-12-00 00:26

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænkende mennesker dæmoniserer hele kategorier af andre mennesker. At
> gruppere kristne som "jordens afskum" tror jeg ikke engang Kjellemand
---------------
Nej, vi svines normalt til på en pænere, mere akademisk måde, vi er bare
dumme og småtbegavede at tro på alt det der står i bibelen, og du er jo så
meget klogere i kraft af dit forvoksede universitets-hoved at du kan klare
dig uden både Gud og frelser

jørgen.

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 19:53

Fra : YEAH !

Dato : 14-12-00 19:53

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Hids dig dog ned, Jørgen!
>
> Rasmus er kommet med nogle særdeles valide pointer de sidste dage, som
> du har sablet ned - ikke fordi, der var noget galt med det Rasmus
> sagde, men fordi Rasmus ikke er troende. Det er hamrende urimeligt.
-------------
Glædelig for(h)jul.
Henstilling taget til eftertragtning.

jørgen.

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 14-12-00 18:29

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> wrote:

> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

> Nej, men sikkert under Jens Eriks definition af "multikulturalister".

Jeg kender ikke Jens Eriks definition af ordet "multikulturalister".
Normalt benyttes det dog om folk, der /ønsker/ det multikulturelle,
herunder multireligiøse, samfund, og som arbejder for en storstilet
indvandring af folk med en anden tro end hjemlandets egen.

Personligt er jeg dog her tilbøjelig til at se på de historiske
erfaringer med multikulturalisme. Og de synes at pege mod massakrer,
pogromer og folkemord. Som tyrkernes udryddelse af den oprindelige
befolkning i det nuværende Tyrki mv. [assyrere og armenere under 1.
verdenskrig, grækere i 1920erne - for blot at nævne de myrdede i forrige
århundrede]. Som den skrækindjagende skæbne jøderne i Polen led; 1000
års pogromer efterfulgt af Auschwitz. De udgjorde 10% af Polens
befolkning, men forstod sjældent polsk [deres sprog var en tysk dialekt
med massevis af hebraiske låneord], som gik i en anden klædedragt, og
som havde en anden religion. Som Libanons 15 år lange borgerkrig og
Jugoslaviens sammenbrud ved indførelsen af demokratiet.

Jeg er således ikke utilbøjelig til at give kejser Justinian ret, når
han fandt det nødvendigt kun at tillade katolicismen. For i begyndelsen
af 500-tallet at holde Romerriget sammen.

Fra : Lyrik

Dato : 14-12-00 01:32

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> wrote in message
[...]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fordi du har vendt ryggen til din far! Du har fornægtet ham!
Alligevel vil han med sit mordofferblod løskøbe dig til at elske ham!
Han vil manifestere sig og trodse din fornægtelse!
Og vi som elsker ham, vil erklære din fornægtelse som grundløs.

Denne sin eksistens vil han manifestere i verden. Det er intet fatamorgana.
Hans tilhængere vil manifestere ham og han vil give dem 100% support.

De vil gå ud for at gøre alle nationer til hans disciple. Og husk så, at
verdensmagten ikke er til fals!
Rækker ateisterne ud efter den, og det gør de, så bliver der konfrontation!
Og svar mig så:" Er folk hvis faderfornægtelse bringer dem i konfrontation
med en dræbt og fornægtet fader som søger sit afkoms kærlighed,- ikke-the
scum of the earth i deres øjne som elsker denne fader?"

mvh
"Lyrik"

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 22:07

Fra : Lyrik

Dato : 14-12-00 22:07

: "Lyrik" <lyrik@12move.dk> mælte sligt:
: Dig og din skæren alle over en kam igen. Jo, jøderne er skumle typer, og
: sigøjnere er tyve og røvere og ateister er mordere. Men jo, hvis du
: virkelig mener, at Jehovas Vidner er i deres fulde ret også at beære dig
: med titelen jordens afskum, da skal jeg ikke gøre yderligere indsigelse.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det er de i deres fulde ret til!
De har afskyet, hadet og søgt at ødelægge mig så godt de har kunnet.
Jeg har endda hørt at jeg skulle have været benævnt deres største fjende, på
et tidspunkt.

Men som du véd, så er det som den nye præsident George W. Bush siger,
vigtigt at føle sig komfortabel i sit eget skind.
Det gør du, og det gør jeg!

Det gør os til fjender, selv om vi føler en sympati. Hvis vi engang mødes,
håber jeg ikke at det bliver for enden af et sigtekorn!

mvh
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 15-12-00 02:27

"Lyrik" <lyrik@12move.dk> mælte sligt:

>De har afskyet, hadet og søgt at ødelægge mig så godt de har kunnet.

Kan vi blive enige om, at det er forkasteligt? Hvis ja - hvorfor er det
forkasteligt?

>Det gør os til fjender, selv om vi føler en sympati.

Fjender?!? Det håber jeg ikke. Jeg regner dig ikke for en fjende.

>Hvis vi engang mødes, håber jeg ikke at det bliver for enden af et
>sigtekorn!

Den udtalelse har jeg lidt svært ved at forholde mig til.

Fra : P.N.

Dato : 15-12-00 11:49

"Lyrik" <lyrik@12move.dk> wrote in message
Det er de i deres fulde ret til!
De har afskyet, hadet og søgt at ødelægge mig så godt de har kunnet.
Jeg har endda hørt at jeg skulle have været benævnt deres største fjende, på
et tidspunkt.<snip>
ikke for at snage men har du nogensinde været medlem af jehovas vidner ?.

<snip>
Det gør os til fjender, selv om vi føler en sympati. Hvis vi engang mødes,
håber jeg ikke at det bliver for enden af et sigtekorn!
<snip>

altså lyrik lad venligst være med sige de væmmelige ting du ødelægger
julestemningen
og værst af alt læseren kunne tro at du ikke var ved dine fulde fem, da du
skrev det der.
med fredeligere hilsener P.N.

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 06:36

Fra : Niels Steg

Dato : 14-12-00 06:36

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er multikulturellister?

Folk med ben i alle lejre

Niels

Fra : Lyrik

Dato : 14-12-00 22:29

: "Lyrik" <lyrik@12move.dk> skrev i en meddelelse
:
: > multikulturellister.....the scum of the earth!
:
: Hvad er multikulturellister?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

I kristen nyhedsgruppe-regí er det folk som ikke ansér kristendom som VEJEN,
men som synes at det lige så godt kunne være vejen at vælge en labskovs af
alle religiøse kulturer som VEJEN og grundlaget for deres egen kultur.

I virkeligheden er multikulturellisme , politisk ateisme forklædt som en
labskovs af religiøse kulturer der i dette regí undertrykkes og opnår
slavestatus under de politiske ideologiers slavepisk!
Ved ikke at vælge én religion som den bedste, gøres alle religioner lige
dårlige. Ved at blande dem i en labskovskultur og lade politiet overvåge at
ingen af dem hæver sig over de andre, ved hjælp af
"ligeberettigelseskriterier", stækkes de og kan tilsidst tilintetgøres, så
mennesket endelig kan være total Gud i sit totalitære samfund.

mvh
Jens Erik Bech

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 13-12-00 18:14

> [...]

> bare å ramme jødene som folk, men også å ramme kommunistene, som hadde flere

Protokollerne kunne vel også bruges af russiske og polske kommunister

Fra : Chris Nyborg

Dato : 13-12-00 20:27

> Protokollerne kunne vel også bruges af russiske og polske kommunister

De kunne nok det, kanskje spesielt av de polske. De russiske kommunistene
var mer skeptiske, fordi protokollene hadde blitt brukt mot dem av de Hvite
under borgerkrigstiden og av eksilrussere på 1920-tallet. Dersom de selv tok
dem i bruk kunne det slå tilbake mot dem selv. Jeg utelukker ikke at de ble
brukt også av russiske kommunister, men det var ikke i noen utstrakt grad.

--
Chris Nyborg
Chris.Nyborg@katolsk.no

Fra : P.N.

Dato : 15-12-00 11:51

læs nationalt forum: http://nationalt.forum.tripod.com/
> [...]

> udbrede skandaløse
> historier om dem, at bringe uoverstigelige spalter og
<snip>

kommentar:
ja men alt det her, er jo sket, nu er jeg måske ikke sandhedsvidne i denne
sag. Men jeg mener at alt det der står i det ovenstående allerede er sket,
jeg er ked af det men som jeg ser det, er det sandheden
ikke mere ikke mindre.
P.N.