Agent 1.8 opsætning.
Fra : LWS

Dato : 04-01-02 13:07

Hvor har jeg sat min Agent 1.8 forkert op, når "Replys" kommer i en tråd for
sig selv. Det efterlader f.eks dette spørgsmål alene, mens alle de lækre svar,
som jeg håber at der kommer, kommer i en ny tråd.

eks :
Tråd 1 : Agent 1.8 opsætning
Tråd 2 : [+45] Re : Agent 1.8 opsætning

Så tror jeg vist at det blev skåret ud i pap.......

På forhånd tak

/Simon

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-01-02 15:30

Fri, 04 Jan 2002 13:07:19 +0100, LWS <waltherFJERN@larsen.dk> wrote:

>Hvor har jeg sat min Agent 1.8 forkert op, når "Replys" kommer i en tråd for
>sig selv.

Hmm.. måske

Options | General Preferences | Message List | Threading:
[v] Enable Threading by subject ?

hilsen p

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-01-02 15:39

Isang tao pinangalanan LWS nagsulat :

> [...]
>Tråd 1 : Agent 1.8 opsætning
>Tråd 2 : [+45] Re : Agent 1.8 opsætning
>
>Så tror jeg vist at det blev skåret ud i pap.......

Du skal have fat i Options:
General preferences/Messagelist

Der skal kun være hak i "Enabel threading by subject"

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : LWS

Dato : 04-01-02 16:07

On Fri, 04 Jan 2002 15:39:26 +0100, Claus Frørup <claus@froerup.dk> wrote:

>Du skal have fat i Options:
>General preferences/Messagelist
>
>Der skal kun være hak i "Enabel threading by subject"

Tak for det. Det var lige præcis det der skulle til. Det er en hel nydelse at
læse NG nu.

/Simon

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-01-02 16:22

Isang tao pinangalanan LWS nagsulat :

>Tak for det. Det var lige præcis det der skulle til. Det er en hel nydelse at
>læse NG nu.

Velbekomme....
Tag et kik på Bertels opsætning af Agent, den er ikke helt tosset.
Du kan finde den på: http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : CHRistian

Dato : 04-01-02 18:26

LWS <waltherFJERN@larsen.dk>'s posting:

>Hvor har jeg sat min Agent 1.8 forkert op, når "Replys" kommer i en tråd for
>sig selv. Det efterlader f.eks dette spørgsmål alene, mens alle de lækre svar,

HVis 'repluys (altså followups) ikke står i tråden, så er der fordi,
de ikke er followups til den tråd, eller forkerte udformede
followups.

Hvis du, som andre har foreslået, bruger "Enabel threading by
subject" vil du altså få dannet en 'forkert' tråd.

Jeg er ret sikker på, at du vil se alle svarene på denne tråd i
samme tråd selv med ovennævnte fraslået.

HVordan du kan få din Agent til lave en tråd eksl. det første indlæg
i tråden fatter jeg så ikke lige umiddelbart.

--
Prøv dog en webbrowser... http://opera.no
Hvorfor? /Derfor/: http://www.searchengineworld.com/opera/faceoff.htm

http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html

Fra : LWS

Dato : 04-01-02 18:53

On Fri, 04 Jan 2002 18:25:58 +0100, CHRistian <nospam@direkte.org> wrote:

>HVis 'repluys (altså followups) ikke står i tråden, så er der fordi,
>de ikke er followups til den tråd, eller forkerte udformede
>followups.

Der er masser af followups, men de blev før hen dannet i en tråd for sig selv

>Hvis du, som andre har foreslået, bruger "Enabel threading by
>subject" vil du altså få dannet en 'forkert' tråd.

Nej, nu har jeg netop _kun_ flueben ved "Enable threading by subjekt" Førhen var
der også sat flueben ved "Start a new tread......."

>Jeg er ret sikker på, at du vil se alle svarene på denne tråd i
>samme tråd selv med ovennævnte fraslået.

Jeg ser svarene korrekt nu.

>HVordan du kan få din Agent til lave en tråd eksl. det første indlæg
>i tråden fatter jeg så ikke lige umiddelbart.

Men det var altså tilfældet før jeg fjernede det ene flueben.

/Simon

Fra : CHRistian

Dato : 04-01-02 21:28

LWS <waltherFJERN@larsen.dk>'s posting:

---klip forkerte followups---
>Der er masser af followups, men de blev før hen dannet i en tråd for sig selv

Vel ikke alle sammen?

>Nej,

Jo, hvis en anden laver det præcist samme subjekt som dit her vil de
blive samlet i samme "tråd".

>nu har jeg netop _kun_ flueben ved "Enable threading by subjekt" Førhen var
>der også sat flueben ved "Start a new tread......."

Dette burde kun starte en ny tråd, når subjektet ændrede sig og det
gør de normalt ikke. Du skulle vel ikke tilfældigvis mangle 're' i
options/gen pref/mess list/relpy prefix ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-01-02 23:37

CHRistian skrev:

>Jo, hvis en anden laver det præcist samme subjekt som dit her vil de
>blive samlet i samme "tråd".

Det er til at leve med. Jweg har ikke set det ske endnu - og hvis
en anden bruger samme overskrift, er det nok nær samme emne.

Jeg har også hak ved det der tråde med subject, så det er nok det
smarteste, men jeg har glemt detaljerne om det.

--
Bertel

Fra : LWS

Dato : 05-01-02 02:21

On Fri, 04 Jan 2002 21:27:36 +0100, CHRistian <nospam@direkte.org> wrote:

>Vel ikke alle sammen?

Nej, men hen mod de 80 % gætter jeg på.

[snip]

>Dette burde kun starte en ny tråd, når subjektet ændrede sig og det
>gør de normalt ikke. Du skulle vel ikke tilfældigvis mangle 're' i
>options/gen pref/mess list/relpy prefix ?

[snip]

Nej, der står " Re : ".
Er der egentlig forskel på "re : " og "Re : " ?

/Simon

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-02 10:11

LWS skrev:

>Nej, der står " Re : ".

Der skal kun stå "re".

Du må gerne skrive "Re", men hvis du kun skriver det med småt,
vil Agent genkende både re, RE, Re og rE. Det er en fejl at tage
kolon med. Med "Re" genkendes kun "Re" og "RE". Det har dog ingen
praktisk betydning da alle skriver "Re".

--
Bertel

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-01-02 13:38

On Sat, 05 Jan 2002 10:11:03 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Der skal kun stå "re".

Eventuelt kan du skrive re, sv

Så kommer også indlæg fra brugere af OE rigtigt på plads i trådene.
Dog kun fremtidige indlæg, tidligere indlæg vil stå for sig selv.

Dette dækker ligesom re alle kombinationer af store og små bogstaver i
sv.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-02 17:09

Poul Erik Lindaa skrev:

>Eventuelt kan du skrive re, sv

Jeg nægter at grise min opsætning til med tilfældige
tobogstavsforkortelser.

Hvis du vil helgardere dig, skal der stå:

   re, sv, js, qt, qe, fs, ot, vb, sp, rv, nt, lp, aw

Det illustrerer problemets omfang når man tillader afvigelser fra
standarden. Alle kombinationerne forekommer i de danske
debatgrupper.

--
Bertel

Fra : LWS

Dato : 06-01-02 22:25

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> formulerede sig
således:

> [...]
>
>Det illustrerer problemets omfang når man tillader afvigelser fra
>standarden. Alle kombinationerne forekommer i de danske

Jeg nøjes med re.

Jeg takker for nogle værdifulde follow-ups. Specielt har det
hjulpet at tage en tur ind på Bertel Lund Hansens side.
http://lundhansen.dk/bertel/

Jeg har dog lige et spørgsmål til. Man kan vælge at tage
datoangivelse med i "Introduction". Denne skrives dog på engelsk.
Jeg kunne godt tænke mig at ændre ex. "Sun" til "Søndag", da det
så vil passe med resten af min danske introduktion.
Hvor får Agent disse definitioner fra ? Det er såvidt jeg kan se
ikke ini-filen ?

Det skal lige bemærkes. at jeg som styresystem har Windows XP Pro
UK, hvor "Regional and Language Options" er sat til dansk.

/Simon

Fjern det åbenlyse fra min email-adresse ved svar.

-----

Velstand kommer ikke fra statens gavmildhed, men fra menneskers arbejdsomhed.

"Anders Fogh Rasmussen"