Outlook2000 og HTML
Fra : Michael

Dato : 04-01-02 12:22

Hej NG,

Hvordan sætter jeg Outlook 2000 op så de mails jeg modtager kun kommer i
tekst og ikke i HTML. Jeg kan sætte den til kun at sende i ren tekst med kan
ikke finde stedet for modtagelse af mails i ren tekst.

Michael

Fra : pre

Dato : 04-01-02 13:39

Det er afsenderen der dirigerer mellem de tre tekstversioner. Modtageren må
akceptere eller slette.
pre

Fra : Michael

Dato : 07-01-02 08:15

I Outlook Express har man mulighed for at vælge i hvilket format man ønsker
at modtage sin mail i. Det var denne fungtion jeg savnet i Outlook 2000.

Michael

Fra : pre

Dato : 07-01-02 19:36

Det er da en interessant nyhed - fortæl, fortæl hvordan.