En ny himmel og en ny jord
Fra : Ole Madsen

Dato : 09-12-00 07:05

Aabenbaring 21:5 Og han, som sad på Tronen, sagde: Se, jeg gør alle Ting
nye. Og han siger til mig: Skriv; thi disse Ord ere troværdige og sande.

Esaja 65:17 ¶ Thi se, jeg skaber nye Himle og en ny Jord, det gamle huskes
ej mer, rinder ingen i Hu;

Esaja 65:18 men man frydes og jubler evigt over det, jeg skaber, thi se, jeg
skaber Jerusalem til Jubel, dets Folk til Fryd;

Esaja 65:19 jeg skal juble over Jerusalem og frydes ved mit Folk; der skal
ej mer høres Gråd, ej heller Skrig.

Esaja 66:22 Thi ligesom de nye Himle og den ny Jord, som jeg skaber, skal
bestå for mit Åsyn, lyder det fra HERREN, således skal eders Afkom og Navn
bestå.

2 Peters 3:13 Men vi forvente efter hans Forjættelse nye Himle og en ny
Jord, i hvilke Retfærdighed bor.

Aabenbaring 20:11 ¶ Og jeg så en stor, hvid Trone og ham, som sad derpå; for
hans Åsyn flyede Jorden og Himmelen, og der blev ikke fundet Sted for dem.

Fra : Erik Larsen

Dato : 09-12-00 20:00

Og hvad så ?? det er jo ikke første gang det sker !!

Erik

Fra : YEAH !

Dato : 09-12-00 22:43

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad så ?? det er jo ikke første gang det sker !!
------------
Endetidens begivenheder har ikke fundet sted før, men det er måske skabelsen
du tænker på ? Den har fundet sted, men til forskel fra dengang (skabelsen)
vil alle mennesker blive vidne til Guds herlighed når Han kommer igen og
skaber en ny himmel og jord.

jørgen.

Fra : Erik Larsen

Dato : 10-12-00 19:19

"YEAH !" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
(skabelsen)
> vil alle mennesker blive vidne til Guds herlighed når Han kommer igen og

1, Skabelsen og 2, da Gud skabte en ny Jord i synsfloden en større og bedre
jord
3die gang har vi tilgode, men den kommende nye jord vil blive meget stor.

Og hvad så ??

Erik