Kashmir - The Good Life.. Hvor mange udgav~
Fra : Troels

Dato : 04-01-02 03:06

Hej
Sad lige og kiggede på http://www.lydsporet-online.dk/ hvor der er 3 udgaver
af the good life.

1 til 249 kr der hedder A Good life
1 til 189 kr der hedder Good life
1 til 179 kr der hedder The Good life

Kan nogen forklare mig hvad forskellen på de tre cd'er er og hvorfor de er
så dyre?

/Troels

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-01-02 12:00

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 1 til 179 kr der hedder The Good life
>
> Kan nogen forklare mig hvad forskellen på de tre cd'er er og hvorfor de er

Så vidt jeg husker er der udgivet to versioner, en standard og en limited
edition. Sidstnævnte udkom samtidig med den anden og havde en større booklet
og var i pap-cover. Indholdet var det samme. Der er også udgivet en stak
LP'er med unikke, malede covers. Den første og den sidste på din liste har
samme stregkode, så mon ikke de er de samme? Hvorfor de er så dyre? Tjah,
det er muligvis en dyr pladebutik. Skiven dukker fra tid til anden op på
semi-tilbud hos Stereo-studiet, så måske var det en ide at kigge forbi en af
de fysiske pladebutikker?

/Nikolaj

Fra : Allan Ploug

Dato : 04-01-02 15:34

> Skiven dukker fra tid til anden op på
> semi-tilbud hos Stereo-studiet, så måske var det en ide at kigge forbi en
af
> de fysiske pladebutikker?

Så den f.eks. forleden til 99,- i Magasin i Århus...Cruzential til samme
pris. Har dog også set dem billigere andre steder før..

/ploug

Fra : Troels

Dato : 04-01-02 21:55

> LP'er med unikke, malede covers. Den første og den sidste på din liste har
> samme stregkode, så mon ikke de er de samme? Hvorfor de er så dyre? Tjah,

Men er det ikke underligt at have det samme album til at stå til to
forskellige priser??

Mht. de malede covers var de så ikke hurtigt væk?? det kan vel næppe være
dem de har til at stå..

Men tak for svarene til alle.

/Troels

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-01-02 22:56

Tjah,

> Men er det ikke underligt at have det samme album til at stå til to
> forskellige priser??

Det er velsagtens det sædvanlige pladeforretnings-sjusk. Et bud kunne være,
at de er kommet til at oprette samme cd flere gange og ikke får ryddet op.

> Mht. de malede covers var de så ikke hurtigt væk?? det kan vel næppe være
> dem de har til at stå..

De blev vist afsat på galleri til 1000,- stykket, og desuden var det LP'er
så nej, det er næppe dem, der er til salg.

/Nikolaj

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 05-01-02 16:35

Hello boys.. !

Der er lavet 3 forskellige the good life...

En "standard"
En europæisk version
Og en Limited Edition

Jeg har selv dem alle sammen, og jeg mener at den der på lydsporets side
hedder "a good life" er den europæiske version

Ja og så selvfølgelig lige div. prøvetryk osv. (det er jo godt man har sådan
en, selvom, man måtte slippe 400 kr. for et eksemplar, men det var så også
ret billigt...)

Ud over det er the good life også udgivet på bånd og mini disc..

Ja de lavede 50 vinyl'er af the good life, med hånd malede covers, som blev
solgt i vega, og pengene blev givet til projekt "uden for" som hjælper
hjemløse i Danmark...

Og ja de blev desværre meget hurtigt solgt :)

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk