Oceans 11
Fra : Martin Andersen

Dato : 03-01-02 23:37

Er soundtracket udkommet? Filmen er med Brad Pitt, Julia Roberts, George
Clooney og en masse andre stjerner. Der er et herrefedt nummer som spiller
under traileren jeg gerne vil ha fat i

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-01-02 06:56

Martin Andersen wrote:

> Er soundtracket udkommet? Filmen er med Brad Pitt, Julia Roberts, George
> Clooney og en masse andre stjerner. Der er et herrefedt nummer som spiller
> under traileren jeg gerne vil ha fat i

Glæd dig til filmen. Den har godt nok fået en del dårlige anmeldelser
men personligt syntes jeg den var ganske fed. Måske ikke så original som
Soderbergs andre film men den var nu ganske underholdende alligevel.

Tenz.

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-01-02 08:42

Var andre end mig også skuffet over Traffic?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-01-02 11:04

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
> Var andre end mig også skuffet over Traffic?

Givetvis ja, men ikke mig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 04-01-02 14:03

Men Soderberghs Erin Brockovich var til gengæld suveræn med Julia Roberts.
Måske også derfor hun er med i den nye?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-01-02 18:13

Martin Andersen wrote:

> Men Soderberghs Erin Brockovich var til gengæld suveræn med Julia Roberts.
> Måske også derfor hun er med i den nye?

Desværre er hun det svageste led i Ocean's 11

Tenz.

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 07-01-02 19:21

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Var andre end mig også skuffet over Traffic?

Det er den eneste film jeg har set i biffen alene, men det rørte mig ikke -
jeg blev suget ind i filmen og bemærkede intet før filmen var færdig.
Fantastisk film!

/Rene

Fra : Martin Møller

Dato : 04-01-02 11:01

"Martin Andersen" wrote:

> Er soundtracket udkommet? Filmen er med Brad Pitt, Julia Roberts, George
> Clooney og en masse andre stjerner. Der er et herrefedt nummer som spiller
> under traileren jeg gerne vil ha fat i

Det at der bliver spillet et stykke musik under traileren, betyder desværre
langtfra at selve nummeret findes på filmens soundtrack. Mit råd er bare, at
du skal være sikker på at nummeret forefindes på soundtracket inden du evt.
køber det.