Arctic silver + gfx
Fra : Lars

Dato : 03-01-02 23:53

Kan arctic silver kortslutte et grafikkort hvis det kommer ud over kanten af
gpu og rammer printet

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-01-02 07:17

"Lars" <BOoH@it.dk> wrote in message news:a12n9o$9bj$1@news.cybercity.dk...
> Kan arctic silver kortslutte et grafikkort hvis det kommer ud over kanten
af
> gpu og rammer printet

Hvis det kun er printet der er ramt, så sker der ikke noget, for de
copperbaner der er på printkortet er dækket at en form for lak, men hvis det
har ramt nogle af komponenterne på kortet, så vil jeg ikke udtale mig om
sagen, for jeg ved ikke om det stas er ledene.

Kim Larsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-01-02 09:27

> [...]
> Kan arctic silver kortslutte et grafikkort hvis det kommer ud over kanten

Jeg tror ikke det er et problem, men forsøg at undgå det alligevel. Er det
Arctic Silver II du bruger?

Arctic Silver II:
"While much safer than electrically conductive silver and copper greases,
Arctic Silver II should be kept away from electrical traces, pins, and
leads. The compound is slightly capacitive and could potentially cause
problems if it bridged two close-proximity electrical paths"

http://arcticsilver.com/

- Lars