For mange "accent degu" 'er
Fra : André Andersen

Dato : 03-01-02 22:12

Jeg har efter et par omjusteringer af mit OS fået et "sjowt" problem.
Jeg hedder Andr´´e og som det ses driller den streg over e'et mig.
Normalt er det ovenpå e'et men nu kommer det 2 gange og uden
at jeg skal trykke på det bogstav som jeg vil have det over.
Nogen med en god ide ????

TIA

Fra : pre

Dato : 04-01-02 14:15

Hvilket OS? Kan det være et spørgsmål om justering af Kbd´s
Repeat-hastighed?
pre

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 04-01-02 17:37

"André Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> mig. Normalt er det ovenpå e'et men nu kommer det 2 gange og
> uden at jeg skal trykke på det bogstav som jeg vil have det over.

Hej André

Prøv at se beskeden "Accent-forvirring" fra Jesper Hauge Jensen
d. 10-12-01 i dk.edb.tekst.ms-word. Han havde ca. det samme
problem, jeg dog ikke om svarende hjalp ham, men det er da et
forsøg værd.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : pre

Dato : 04-01-02 18:56

En anden idé kunne være at udnytte symbolet é. Det kan
kaldes med ALT+0233, og dermed har du alle muligheder for Autokorrekt,
autotekst, mm. Forudsat mindst Word2000.

Fra : André Andersen

Dato : 04-01-02 22:50

Først en tak for forslagene. Desværre hjalp det ikke.
Mit OS er Win98 SE og problemet er ikke kun i Word,
men overalt hvor jeg kan skrive.

Fra : pre

Dato : 05-01-02 19:28

AutoCorrect virker i hele Office. Jeg har i mange år arbejdet med
udenlandske adresser med mærkelige accent´er tilknyttet. Det virker perfekt
omend det kun ses i praksis. Var jeg dig, ville jeg eksperimentere en del
med det. Teknikken er at skrive det rigtige, indsætte det i AutoCorrect og
give det et "navn" som så altid vil blive erstattet.

Fra : André Andersen

Dato : 13-01-02 00:10

Nu er problemet løst. Efter at jeg hældte WMICORE.DLL ( tror jeg nok den
hed )
ind i system mappen ( af anden årsag ) så har problemet ikke været der
????????