film på DR???
Fra : Tine & Jimmy

Dato : 03-01-02 21:55

Er det mit fjernsyn der er F#%#ed up eller er DR1 virkeligt begyndt at sende
film og udsendelser i Anamorphic. Bla andet med Blinkende lygter og Deep
rising måtte jeg nød til at trykke på min widescreen knap på mit Sony tv for
at få et normalt billede frem. Det er ikke noget der gør mig noget, men der
er da mange i danmark som ikke har sådan en knap til deres fjenrsyn og må
nød til at se Søren pilmark og Mads mikkelsen med lange hoveder.

Jimmy

Fra : Morten Wartou

Dato : 03-01-02 22:48

"Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk> wrote in message
> [...]
> er da mange i danmark som ikke har sådan en knap til deres fjenrsyn og må
> nød til at se Søren pilmark og Mads mikkelsen med lange hoveder.

Ja, det er de. En ren fornøjelse. Har du Selector? Så skal du blot fortælle
den, at du har 4/3-fjernsyn, og så er du glad. Jeg formoder man kan det
samme med en parabolmodtager.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-01-02 08:45

Den var normal på mit TV :(

Fra : Zurfer

Dato : 05-01-02 09:03

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Den var normal på mit TV :(

Også her...Har det noget med hvor man bor at gøre.??

Kenneth

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-01-02 13:07

"Zurfer" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
>
> Også her...Har det noget med hvor man bor at gøre.??

Næ. Du kan kun modtage DR i 16:9, hvis du har en Selector eller en digital
satellitmodtager.

MVH
Jens