Jog problemer
Fra : Ronald Benson

Dato : 03-01-02 21:26

hejsa
Min ven har en yamaha jog fra 95. Problemet med den er at den kan ikke trække
nogen eller kan ikke køre op ad en bakke uden at den mister halvdelen at
farten. Hvad skal min ven gøre. Nogle siger der skal en magik pound kit i eller
noget anden

Fra : Mads Jensen

Dato : 03-01-02 21:47

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Nogle siger der skal en magik pound kit i eller
> noget anden

Det har jeg sq godtnok aldrig hørt om før !

Er den lovlig ?

Mads

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-01-02 19:41

> [...]
> farten. Hvad skal min ven gøre. Nogle siger der skal en magik pound kit i

Slankekur hvis den mister halvdelen .. Normalt mister man en lille smule !

/Thomas

Fra : Jørgen

Dato : 06-01-02 14:55

Jeg har samme problem men min Yamaha Neos.

Vi har i dag skilt den ad og fandt ud af det var belægningerne der var slidt
helt
ned i Svingkoblingen.

måske har du det samme problem.

hilsen Jørgen Bodholdt

Fra : RpR

Dato : 07-01-02 16:30

> Jeg har samme problem men min Yamaha Neos.
>
> Vi har i dag skilt den ad og fandt ud af det var belægningerne der var
> [...]

Koblingen har intet at sige når først du kører stærkere end 10 - 15km/t, da
er den nemlig koblet helt til og den kobler ikke fra før du kommer ned i det
område igen.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael Thomsen

Dato : 07-01-02 18:55

Prøv at fjerne alle begrændsningerne og køb et tun sæt! :)