SDD-problem
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-01-02 21:24

Jeg har et problem med mit GeForce 2 MX200-skærmkort og SDD-driveren
(version 7 build 14). Opfriskningshastigheden er sat til 80 MHz, men af
en eller anden grund virker det ikke, billedet ryster. Går jeg ind i
skærmindstillingerne og ændrer opfriskningshastigheden til noget andet
og derefter vælger fortryd eller atter skifter tilbage til 80 MHz,
bliver billedet roligt. Efter genstart eller efter en session med en
anden skærmopløsning, ryster billedet igen.

Nogen forslag? Hvis ikke til at løse problemet så til at automatisere
processen (rexx?), så jeg ikke hele tiden skal omkring skærmindstillingerne.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-01-02 14:35

On Thu, 03 Jan 2002 21:23:30 +0100, Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>processen (rexx?), så jeg ikke hele tiden skal omkring skærmindstillingerne.

Prøv at kigge forbi på nyhedsgruppen
"scitech.display.doctor.os2", der hænger udviklerne ud.

Build 14 siger du ?? Er det IBM OEM versionen ?? Er det den
nyeste ?? (Pro versionen er oppe på en 44 stykker)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
My best view from a Window was through OS/2.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-02 15:51

Peter Jespersen wrote:

> Prøv at kigge forbi på nyhedsgruppen
> "scitech.display.doctor.os2", der hænger udviklerne ud.

Det vil jeg prøve

> Build 14 siger du ?? Er det IBM OEM versionen ?? Er det den
> nyeste ?? (Pro versionen er oppe på en 44 stykker)

OEM. Jeg ved ikke om det er den nyeste.

Mvh. Kim Ludvigsen