Æblecider eddike!
Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 03-01-02 20:54

Hej jeg vil gerne vide om der er nogen der har noget eerfaring med Futuras
æblecider eddike i kapsler? Virker det som de påstår eller er det bare endnu
en pengesluger.....?
Desuden vil jeg gerne vide om det er bedst at spise det i kapsler eller i
flydende form?

MVH Lisbeth

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 05-01-02 16:46

Hej Lisbeth ..
uden at have erfaring med det...
men jeg er af den opfattelse af man ska ltilstræbe at få probukterne så
naturlige som muligt ..
og for mig er kapsler IKKE naturlige ....
og det tager energi at nedbryde den membran der ligger omkring ....

men smag og behag er forskellig....

kasper...
www.vendepunkt.dk

Fra : MathildeP

Dato : 13-09-02 22:23

Hejsa.

En lidt sen kommentar, men bedre sent end aldrig... Ikke sandt??

Jeg har prøvet i en periode at tage flydende æblecider eddike, men jeg
syntes ikke rigtig jeg kunne se nogen forskel, andet end at jeg ikke
døjede så meget med maven. Nu har jeg i ca 14 dage taget futura's
kapsler, og jeg tror faktisk jeg har tabt mig lidt. Så umiddelbart vil
jeg sige at det er kapslerne der virker. Men det har selvfølgelig også
noget at sige om man husker at tage det hver dag. Og der er det nok lidt
lettere at komme til at springe over det når det er i flydende form....
For det smager faktisk ikke særlig godt...
Det har selvfølgelig altid noget med indsatsen at gøre. Men hvis det
skal være den nemme måde, så vil jeg foreslå kapslerne, og de er jo
egentlig ikke så dyre når det er futura der laver dem...

Er der forresten nogen som ved om de har en hjemmeside??

Håber jeg har kunnet hjælpe lidt.

Hilsen Mathilde

http://www.kandu.dk/

Fra : HLH

Dato : 18-09-02 15:36

Overvægt skyldes ikke manglende indtagelse æblecider-eddike.

Overvægt skyldes heller ikke manglende indtagelse af Let-igen, Xenical,
Reductil eller andre mere eller mindre mystiske produkter, herunder
herbalife, chromtabletter og grøn te.

Overvægt skyldes for megen og for dårlig kost samt for lidt motion. Der er
her du skal sætte dine kræfter ind. Kig på din kost og nedsæt dit
kalorieindtag og kom dyrk mere motion.

Der er ingen genveje - til gengæld vil du aldrig fortryde det, hvis du
kommer i form og begynder at leve af en sund kost.

Held og lykke !

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-02 20:30

HLH wrote:

> Overvægt skyldes ikke manglende indtagelse æblecider-eddike.

Kære HLH.

Kan du bidrage med andet end at skrive samme indlæg 3 gange.

Kan lige kigge på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html for at se,
hvorledes man bør svare på indlæg i nyhedsgrupperne.
Det er ingen grund til at sende de gamle indlæg med igen.
Det er snarere vigtigere, at vise hvad man konkret svarer på. Og det før
man svarer. Vi leger jo ikke Jeopardy.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : MathildeP

Dato : 18-09-02 22:49

Der er ingen her der snakker om overvægt. Diskutionen gik på hvad der
virkede bedst, og om det bare var en skrøne at man skulle få det bedre.

Nogle mennesker tager Æble cider eddike for at tabe sig, andre for at få
andre gavnlige virkninger. Kan bl.a. nævne en venindes mor som tager det
pga. gigt. Det hjalp rigtigt godt, og som bonus tabte hun sig helt
vildt.

Det er ikke altid motion og kostomlægning er nok. Jeg spiser meget
sundt, og dyrker meget motion, men kan ikke tabe mig mere på den måde,
men æblecideren virker til at tage de sidste kg før jeg er helt
tilfreds. Dermed ikke sagt at det virker på andre. Det går ind og
påvirker ens stofskifte, og har man et højt stofskifte i forvejen, så er
der ikke den store virkning.

Men tilbage til det det startede med... Hvad er bedst?? Flydende form
eller kapsler??? Jeg holder stadig på kapslerne, for det er dem der
virker ved mig, men det er stadig forskelligt fra person til person.

http://www.kandu.dk/