Outlook 2000 - "Send og hent" Knapper?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-01-02 20:21

Hej,

Sidder med Outlook 2000, og funderer over om man du ikke kan lave
seperate "send og hent" kanpper.

Jeg har programmet til at sende og hente hvert 5 minut, men kun på
min primære konto. Jeg har tre E-mail konto men de to andre checker
jeg manuelt. Det irriterer mig nu lidt at jeg skal op i tools --> Send
and receive --> for at checke mail på disse konto. Kan man ikke, med
en makro eller noget i den stil, lave en knap der kan hente mail fra
en af mine andre konti? I så fald... Hvordan?

Håber I forstod hvad jeg mente?

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : pre

Dato : 04-01-02 14:13

Hvis OUTLOOK/IMO, brug Tilpas funktionen (Send/Receive Al Accounts).
pre

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 04-01-02 16:34

A dude from the usenet called "pre" <send@ingen.mail> wrote:

>Hvis OUTLOOK/IMO, brug Tilpas funktionen (Send/Receive Al Accounts).

Ja men når man vælger all accounts, så tager den kun alle de accounts
som man alligevel har valgt den skal checke når man trykker send and
receive?!

Fra : pre

Dato : 05-01-02 14:44

Åbenbart et spørgsmål om hvad/hvor meget man læser/forstår af en tekst. Da
den ønskede funktion eksisterer - både i OE og i Outlook - kan den uden
videre omplantes til kode.