underlig opstartsfejl på v8200 t5 deluxe
Fra : J.F.K

Dato : 03-01-02 20:01

Jeg har lige udskiftet mit lidt ældre v6800 ddr deluxe (kørte perfekt) med
subj.
Der er ikke foretaget nogen ændringer andet end at jeg inden jeg afmonterede
det gamle kort så satte jeg skærmopløsning ned til 256farver i 640x480.
Derefter monterede jeg det nye kort, og så har jeg disse "sjove" fejl!!!
Mit System: Asus A7V266-E m. Raid, AMD XP 1800+, Volcano 6CU+, Crucial
pc2100 (256mb x 2), Asus V8200 T5 Deluxe, WD 100GB + IBM GXP60 61,5GB,
300watt psu.

Når jeg om morgenen starter puteren så kommer der kun blinkende "firkanter"
i røde og hvide farver, og går senere over i hvid og pc´en er "frosset".
Så genstarter (winME) jeg og den kommer op i fejlsikret tilstand(16farver i
640x480), hvorefter jeg på ny skal definere at den skal køre i 16bit
1024x768, så skal den genstartes på ny og fra det øjeblik så kører det
faktisk ok!? Og den kører fuldstændig stabilt resten af dagen! Jeg kan
både genstarte og overclocke og køre vilde benchmark tests og spille både
Ghost Recon, Max Payne, Quake 3 osv... uden probs.
Er det ikke mærkligt?
Jeg har afinstalleret detonator 23.11 og installeret asus 21.81 (som fulgte
med) og omvendt!

Er der ikke nogen kloge hoveder derude som har fif eller idé´er til løsning
af problemet!
Hvad kan det skyldes?
--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen