re: blæser på køler
Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 03-01-02 19:34

Læste lige jeres diskution ang. at lade blæseren køre videre.

Kan det ikke meget vel tænkes at vandet i motor og køler vil cirkulere af
sig selv (om end langsomt) det varme vand vil mig bekendt stige op og det
kolde vil "falde" ned og ud af køleren og ind i bunden af motoren, blive
varmet op og så videre. Derved vil der stadig være en cirkulation (hvis det
altså kan sive igennem vandpumpen)

Bare en overvejelse.

Allan.

Fra : Jan Petersen

Dato : 05-01-02 22:15

> [...]
> kolde vil "falde" ned og ud af køleren og ind i bunden af motoren, blive
> varmet op og så videre. Derved vil der stadig være en cirkulation (hvis

Hvis det er varmt nok vil termostaten stå åben, og så kan cet vel gå
igennem, ellers ville man vel ikke have indført det?

Mvh Jan Petersen