/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Ansgar.dk's nyhedsbrev, dec. 2000
Fra : Jakob Munck


Dato : 02-12-00 09:05

Ansgar Nyhedsbrev, dec. 2000 / www.ansgar.dk


1. Skal kristne være lykkelige?
I den såkaldte fremgangsteologi er det idéen at man skal bruge bibelen
til at få succes i livet. En tilsvarende lære kan findes i visse
katolske kredse, hvor man ligefrem kan høre præster hævde, at det er
"en synd ikke at være lykkelig". Men hvor godt stem-mer disse
forestillinger med den kristne tro? Var Jesus lykkelig? Var Jomfru
Maria lykkelig? Ja, det afhænger nok af hvilket tidspunkt af deres liv
vi snakker om. I hvert fald tror jeg ikke, at Jesus glædede sig til
korset, eller at Maria var lykkelig, da hun stod foran hans afsjælede
legeme. Men betyder det så, at Jesus og Maria syndede? Nej, det gjorde
de ikke, for de vidste nemlig, at der ingen synd er i at lide og at
synd i det hele taget slet ikke har at gøre med, hvor lykkelig eller
ulykkelig man er. Synd er at gøre skade mod næsten og ikke at følge
Guds vilje, som du kender den gennem din egen samvittighed. Det er
netop det, som adskiller den kristne tro fra psykologien og den
moderne hedenskab. Kristne er frie, fordi vi kan være som vi vil.
Psykologer og lykkeridderer venter bare på, at illusionerne brister,
og på at deres jagt efter lykken fører til det modsatte. Og så har de
intet våben mod det de er havnet i, for de tror jo selv på, at lidelse
og ulykke er bevis på at de er dumme eller syndige, og dermed
ud-sættes de naturligvis for afvisning og foragt fra deres
ligestillede. Lidelsen bliver alt-så dobbelt for de hedenske, og netop
derfor foretrækker det frihedselskende menne-ske den kristne tro frem
for psykologi og lykkereligion.

2. Humanisme kontra kristendom
Vi har i aviserne i den sidste tid kunnet læse en række artikler,
hvori repræsentanter for den danske folkekirke har gjort rede for den
modsætning, de mener der er mellem humanisme og kristendom.
Tankegangen er den, at de kristne bliver reddet af Jesus gennem "troen
alene", og at der derfor ikke er grund til at opstille moralske
værdier, der gælder for mennesker i almindelighed. Humanisme og
menneskeret er derfor - for lutheranismen - modstridende størrelser.
Det er dog ikke alle grundtvigianere, der er begejstrede for denne
tankegang. Grundtvig mente jo, at man var "menneske først og kristen
derefter", så han var faktisk kætter. Hvis man rigtig skal bekende sig
til den i DK-grundloven foreskrevne lutheranisme, så er mennesket
intet, hvis det ikke er kristent. Netop dette, er jo en af
hovedforskellene mellem den europæiske, katol-ske kristendom, og den i
Danmark dominerende særudgave af samme religion. Er mennesket noget i
sig selv, eller er det intet? Tror du det første, hører du ikke
hjem-me i den danske folkekirke.

3. Nye artikler på Ansgar.dk
Der er kommet flere interessante nye artikler på Ansgar.dk. De findes
især under om-råderne med politik og Europa/EU. Dels drejer det sig om
en artikel af Uffe Øster-gård, hvor han redegør for vores situation
efter nej-sigernes sejr den 28. september. Dels drejer det sig om en
artikel af den tidligere formand for Kristeligt Folkeparti, Jens
Møller, der han reflekterer over Europas situation før Anden
Verdenskrig, sam-menlignet med i dag. Så er der en artikel af Merete
Skov-Hansen om de vestlige lan-des forhold til Israel, hvor man
accepterer den israelske stats umenneskelige og uret-færdige
undertrykkelse af palæstinenserne og overtrædelse af gældende
FN-resolutioner, samtidig med at man kræver at andre lande (Irak,
Serbien etc.) overhol-der international ret. Til sidst er der - under
Kristendom - en lille gennemgang, som undertegnede har lavet af
Pinsebevægelsen, dens teologi og arbejdsmetoder.

4. Folkekirke og menneskeret
De danske politikere er under pres fra EU, hvor man i forbindelse med
den kommen-de Nice-traktat vil underskrive et regelsæt om forbud mod
diskrimination af religiøse minoriteter. Men de danske politikere
mener, at man gerne må have særbehandling af én religion i forhold til
andre, hvis altså denne

 
 
B. Jensen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : B. Jensen


Dato : 02-12-00 13:12


"Jakob Munck" <cfs2119@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:90aaol$27li$1@news.cybercity.dk...
> Ansgar Nyhedsbrev, dec. 2000 / www.ansgar.dk
>
>
> 1. Skal kristne være lykkelige?
> I den såkaldte fremgangsteologi er det idéen at man skal bruge bibelen
> til at få succes i livet. En tilsvarende lære kan findes i visse
> katolske kredse, hvor man ligefrem kan høre præster hævde, at det er
> "en synd ikke at være lykkelig". Men hvor godt stem-mer disse
> forestillinger med den kristne tro? Var Jesus lykkelig? Var Jomfru
> Maria lykkelig? Ja, det afhænger nok af hvilket tidspunkt af deres liv
> vi snakker om. I hvert fald tror jeg ikke, at Jesus glædede sig til
> korset, eller at Maria var lykkelig, da hun stod foran hans afsjælede
> legeme. Men betyder det så, at Jesus og Maria syndede? Nej, det gjorde
> de ikke, for de vidste nemlig, at der ingen synd er i at lide og at
> synd i det hele taget slet ikke har at gøre med, hvor lykkelig eller
> ulykkelig man er. Synd er at gøre skade mod næsten og ikke at følge
> Guds vilje, som du kender den gennem din egen samvittighed. Det er
> netop det, som adskiller den kristne tro fra psykologien og den
> moderne hedenskab. Kristne er frie, fordi vi kan være som vi vil.
> Psykologer og lykkeridderer venter bare på, at illusionerne brister,
> og på at deres jagt efter lykken fører til det modsatte. Og så har de
> intet våben mod det de er havnet i, for de tror jo selv på, at lidelse
> og ulykke er bevis på at de er dumme eller syndige, og dermed
> ud-sættes de naturligvis for afvisning og foragt fra deres
> ligestillede. Lidelsen bliver alt-så dobbelt for de hedenske, og netop
> derfor foretrækker det frihedselskende menne-ske den kristne tro frem
> for psykologi og lykkereligion.
>
> 2. Humanisme kontra kristendom
> Vi har i aviserne i den sidste tid kunnet læse en række artikler,
> hvori repræsentanter for den danske folkekirke har gjort rede for den
> modsætning, de mener der er mellem humanisme og kristendom.
> Tankegangen er den, at de kristne bliver reddet af Jesus gennem "troen
> alene", og at der derfor ikke er grund til at opstille moralske
> værdier, der gælder for mennesker i almindelighed. Humanisme og
> menneskeret er derfor - for lutheranismen - modstridende størrelser.
> Det er dog ikke alle grundtvigianere, der er begejstrede for denne
> tankegang. Grundtvig mente jo, at man var "menneske først og kristen
> derefter", så han var faktisk kætter. Hvis man rigtig skal bekende sig
> til den i DK-grundloven foreskrevne lutheranisme, så er mennesket
> intet, hvis det ikke er kristent. Netop dette, er jo en af
> hovedforskellene mellem den europæiske, katol-ske kristendom, og den i
> Danmark dominerende særudgave af samme religion. Er mennesket noget i
> sig selv, eller er det intet? Tror du det første, hører du ikke
> hjem-me i den danske folkekirke.
>
> 3. Nye artikler på Ansgar.dk
> Der er kommet flere interessante nye artikler på Ansgar.dk. De findes
> især under om-råderne med politik og Europa/EU. Dels drejer det sig om
> en artikel af Uffe Øster-gård, hvor han redegør for vores situation
> efter nej-sigernes sejr den 28. september. Dels drejer det sig om en
> artikel af den tidligere formand for Kristeligt Folkeparti, Jens
> Møller, der han reflekterer over Europas situation før Anden
> Verdenskrig, sam-menlignet med i dag. Så er der en artikel af Merete
> Skov-Hansen om de vestlige lan-des forhold til Israel, hvor man
> accepterer den israelske stats umenneskelige og uret-færdige
> undertrykkelse af palæstinenserne og overtrædelse af gældende
> FN-resolutioner, samtidig med at man kræver at andre lande (Irak,
> Serbien etc.) overhol-der international ret. Til sidst er der - under
> Kristendom - en lille gennemgang, som undertegnede har lavet af
> Pinsebevægelsen, dens teologi og arbejdsmetoder.
>
> 4. Folkekirke og menneskeret
> De danske politikere er under pres fra EU, hvor man i forbindelse med
>

Erik Larsen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : Erik Larsen


Dato : 02-12-00 15:00


"Jakob Munck" <cfs2119@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:90aaol$27li$1@news.cybercity.dk...
> Ansgar Nyhedsbrev, dec. 2000 / www.ansgar.dk
>
>
> 1. Skal kristne være lykkelige?
> I den såkaldte fremgangsteologi er det idéen at man skal bruge bibelen
> til at få succes i livet. En tilsvarende lære kan findes i visse

I salme 38, er Guds folk da ikke særligt lykkelige.

>>I den såkaldte fremgangsteologi er det idéen at man skal bruge bibelen
til at få succes i livet<<

Ja, og teknisk mener fremgangsteologien at man kan købe sig rig ved at
betale tiende. (men det høre nu også andre til)

erik



N/A (02-12-2000)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-12-00 17:18



Peter B. Juul (02-12-2000)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 02-12-00 17:18

"B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg får lidt ond af dig, med din fattige Gud. Min Jesus har lovet mig riget.
> Jeg er Barn af Kongernes konge og en barn af ham har ikke fattigdom for det
> navlede Jesus op på korset og det gælder alle der har taget i mod Jesus i
> tro,

Så fattige mennesker tror bare for lidt? Ligesom syge mennesker? Du må
ikke være rigtig rund. Jordisk mammon er slet ikke noget vi skal
bekymre os om, for det er uvigtigt i forhold til evigheden. Ikke fordi
vi har og får masser af det.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

B. Jensen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : B. Jensen


Dato : 02-12-00 23:46

Gud fred .
Nej vi skal ikke bekymre os om penge og andet for alt er os givet i frelsen
, men du vil vel mon ske sige mig hvor der står i Bibelen at jo mere syg og
fattig man er jo mere hellig er man. Nej ikke alle bliver raske ved bøn og
hvorfor får vi først at vide i Himmelen og det har ikke noget at gøre med
manglende tro, men pudsigt der er flere guddommelige helbredelser i Afrika
hvor der ikke er puttet Bibelkritik i hovedet på menneskerne.
Men jeg vil tro Gud ord som det står og ikke som andre vil jeg skal.

Med kærlig hilsen.
B. Jensen
Min hjemmeside
www.jesusviborg.subnet.dk
Se også
www.kbc.dk
www.magazinet.no
www.theword.nu





"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
news:m3ofyu7q71.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> writes:
>
> > Jeg får lidt ond af dig, med din fattige Gud. Min Jesus har lovet mig
riget.
> > Jeg er Barn af Kongernes konge og en barn af ham har ikke fattigdom for
det
> > navlede Jesus op på korset og det gælder alle der har taget i mod Jesus
i
> > tro,
>
> Så fattige mennesker tror bare for lidt? Ligesom syge mennesker? Du må
> ikke være rigtig rund. Jordisk mammon er slet ikke noget vi skal
> bekymre os om, for det er uvigtigt i forhold til evigheden. Ikke fordi
> vi har og får masser af det.
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
> The RockBear. ((^))
> I speak only 0}._.{0
> for myself. O/ \O



Peter B. Juul (03-12-2000)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 03-12-00 16:57

"B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> writes:

> Nej vi skal ikke bekymre os om penge

Det er korrekt.

> og andet for alt er os givet i frelsen

Det er noget sludder.

Jesus lover, at vi har det nødvendige. Ikke at vi er rige. Og han
siger, at vi ikke skal bekymre os for dagen i morgen. Ikke at dagen i
morgen bliver penge og solskin i stride strømme.

Årsagen er, at vort fokus skal flyttes væk fra det timelige og over
til det evige.

Jeg kendte en (han er død nu), som var særdeles troende og altid lagde
sit liv i Guds hænder. Han fik kræft og han døde af det. En flok
fremgangsteologer kom til ham på hans sygeleje og forklarede ham, at
han ikke troede nok, og at det var derfor han var syg.

Mage til ævl!

Han var syg, fordi vi i denne verden har fejlbarlige legemer, som
engang imellem står af, fordi de ikke kan klare ræset mere.

Den yderste konsekvens af det du prædiker er vel, at man lever evigt i
dette legeme.

> , men du vil vel mon ske sige mig hvor der står i Bibelen at jo mere syg og
> fattig man er jo mere hellig er man.

Stråmandsargument.

Det har jeg aldrig sagt.

Hellighed har intet med rigdom eller fattigdom eller helbred at gøre.

> Nej ikke alle bliver raske ved bøn og
> hvorfor får vi først at vide i Himmelen og det har ikke noget at gøre med
> manglende tro, men pudsigt der er flere guddommelige helbredelser i Afrika
> hvor der ikke er puttet Bibelkritik i hovedet på menneskerne.

Er der?

Og hvad er din pointe? Du siger på den ene side "Det har ikke med
manglende tro at gøre" og så tilføjer du rundt regnet, at det har det
alligevel.

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.
I speak only 0}._.{0 "Not very how," he said. "I don't seem to
for myself. O/ \O felt at all how for a long time."

Kjell I. Johnsen (03-12-2000)
Kommentar
Fra : Kjell I. Johnsen


Dato : 03-12-00 17:12

Sannelig siger jeg eder;  Denne verden er en sann plage for kristne mennesker.

'Fokus væk fra det timelige og over til det evige'.

Kjellemann.
 
 

"Peter B. Juul" wrote:

> "B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> writes:
>
> > Nej vi skal ikke bekymre os om penge
>
> Det er korrekt.
>
> > og andet for alt er os givet i frelsen
>
> Det er noget sludder.
>
> Jesus lover, at vi har det nødvendige. Ikke at vi er rige. Og han siger, at vi
> ikke skal bekymre os for dagen i morgen. Ikke at dagen i morgen bliver penge og
> solskin i stride strømme.
>
> Årsagen er, at vort fokus skal flyttes væk fra det timelige og over til det
> evige.
>
> Jeg kendte en (han er død nu), som var særdeles troende og altid lagde sit liv
> i Guds hænder. Han fik kræft og han døde af det. En flok fremgangsteologer kom
> til ham  på hans sygeleje og forklarede ham, at han ikke troede nok, og at det
> var derfor han var syg.
>
> Mage til ævl!
>
> Han var syg, fordi vi i denne verden har fejlbarlige legemer, som engang
> imellem står af, fordi de ikke kan klare ræset mere.
>
> Den yderste konsekvens af det du prædiker er vel, at man lever evigt i dette
> legeme.
>
> > , men du vil vel mon ske sige mig hvor der står i Bibelen at jo mere syg og
> > fattig man er jo mere hellig er man.
>
> Stråmandsargument.
>
> Det har jeg aldrig sagt.
>
> Hellighed har intet med rigdom eller fattigdom eller helbred at gøre.
>
> > Nej ikke alle bliver raske ved bøn og
> > hvorfor får vi først at vide i Himmelen og det har ikke noget at gøre med
> > manglende tro, men pudsigt der er flere guddommelige helbredelser i Afrika
> > hvor der ikke er puttet Bibelkritik i hovedet på menneskerne.
>
> Er der?
>
> Og hvad er din pointe? Du siger på den ene side "Det har ikke med
> manglende tro at gøre" og så tilføjer du rundt regnet, at det har det
> alligevel.
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o  "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
> The RockBear.  ((^))  Eeyore shook his head from side to side.
> I speak only  0}._.{0 "Not very how," he said. "I don't seem to
> for myself.    O/ \O  felt at all how for a long time."


Peter B. Juul (04-12-2000)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 04-12-00 00:06

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@online.no> writes:

> Sannelig siger jeg eder;  Denne verden er en sann plage for kristne mennesker.
>
> 'Fokus væk fra det timelige og over til det evige'.

Vil du have noget imod at uddybe din kritik i stedet for at skyde med
spredehagl?

Er det da ikke rigtigt, hvad jeg siger? Det timelige er sekundært i
forhold til Evigheden?

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,
I speak only 0}._.{0 Det er for Tiden hvad jeg veed
for myself. O/ \O Om Smørrebrød og Kierlighed." - J.H. Wessel.

Erik Larsen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : Erik Larsen


Dato : 02-12-00 17:29


"B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:90aovq$7d0$1@news.cybercity.dk...
> Guds fred.
> Jeg får lidt ond af dig, med din fattige Gud. Min Jesus har lovet mig
riget.
> Jeg er Barn af Kongernes konge og en barn af ham har ikke fattigdom for
det
> navlede Jesus op på korset og det gælder alle der har taget i mod Jesus i
> tro, Synd du ikke vil havde alt hvad Jesus har for alle hans børn .

det er noget vås, VI ER ALLE GUDS BØRN, hinduer, muhammedaner, neger
kineser, kristne, jøder, dæmonbesatte, syge, bøsser, du og jeg, der er kun
en
skaber, Gud Fader i Himelen.
Gud gør forskeld mellem os, jeg tænker på daglejeren der fik samme betaling
for
en hel dag og en hel times arbejde. (Mat 20,1-16)
Gud sendte heller ikke Jesus til at stifte fred i denne verden, Jesus kom
med fred i
mennesker som har Guds velbehag. (Luk 2v14)

> men ok det er jo op til dig som alt andet Gud har til os børn ag Ham til
> skal til egnes i Tro.

Jeg går ud fra det er LO`s tro du mener, for du er vel imod alle andre
kristne
fældeskaber der ikke har din tro. F.sks. Baptisterne har/havde en anden
mening
om dåben en LO. Luther var modstander af overøsningsdåb, medens LO mener
at alle dåbsformer for gyldige.
Hvad tror du selv på Hr. B Jensen, frelse ved kun helligåndensdåb og vandet
er
overflødigt.
Eller frelser dåbensvand ved fuld neddykkelse og en god tro. Lige som Luther
skrev i sin bog om dåben. ( 1 Pet 3v 21).

Erik
Thi alle i, som blev døbt til Kristus, har iført jer Kristus (Gal 3,27)
Eller ved I ikke, at alle vi, som blev døbt til Kristus Jesus,
blev døbt til hans død? (Rom 6,3)


> Med kærlig hilsen.
> B. Jensen
> Min hjemmeside
> www.jesusviborg.subnet.dk
> Se også
> www.kbc.dk
> www.magazinet.no
> www.theword.nu
>
>
>
> "Jakob Munck" <cfs2119@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:90aaol$27li$1@news.cybercity.dk...
> > Ansgar Nyhedsbrev, dec. 2000 / www.ansgar.dk
> >




B. Jensen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : B. Jensen


Dato : 02-12-00 23:46

Gud fred Jesus siger Kun ved tro på Mig kommer man i himmelen Jesus siger
også Jeg ( Jesus ) er døren til Himmelen, Jeg beklager Der findes Kun de
Børn af Gud der Har taget i mod Jesus som der står skrevet dem gav han magt
til at blive Guds Børn.

Med kærlig hilsen.
B. Jensen
Min hjemmeside
www.jesusviborg.subnet.dk
Se også
www.kbc.dk
www.magazinet.no
www.theword.nu


"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:gr9W5.163$uh6.3545@news.get2net.dk...
>
> "B. Jensen" <borgeviborg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:90aovq$7d0$1@news.cybercity.dk...
> > Guds fred.
> > Jeg får lidt ond af dig, med din fattige Gud. Min Jesus har lovet mig
> riget.
> > Jeg er Barn af Kongernes konge og en barn af ham har ikke fattigdom for
> det
> > navlede Jesus op på korset og det gælder alle der har taget i mod Jesus
i
> > tro, Synd du ikke vil havde alt hvad Jesus har for alle hans børn .
>
> det er noget vås, VI ER ALLE GUDS BØRN, hinduer, muhammedaner, neger
> kineser, kristne, jøder, dæmonbesatte, syge, bøsser, du og jeg, der er kun
> en
> skaber, Gud Fader i Himelen.
> Gud gør forskeld mellem os, jeg tænker på daglejeren der fik samme
betaling
> for
> en hel dag og en hel times arbejde. (Mat 20,1-16)
> Gud sendte heller ikke Jesus til at stifte fred i denne verden, Jesus kom
> med fred i
> mennesker som har Guds velbehag. (Luk 2v14)
>
> > men ok det er jo op til dig som alt andet Gud har til os børn ag Ham til
> > skal til egnes i Tro.
>
> Jeg går ud fra det er LO`s tro du mener, for du er vel imod alle andre
> kristne
> fældeskaber der ikke har din tro. F.sks. Baptisterne har/havde en anden
> mening
> om dåben en LO. Luther var modstander af overøsningsdåb, medens LO mener
> at alle dåbsformer for gyldige.
> Hvad tror du selv på Hr. B Jensen, frelse ved kun helligåndensdåb og
vandet
> er
> overflødigt.
> Eller frelser dåbensvand ved fuld neddykkelse og en god tro. Lige som
Luther
> skrev i sin bog om dåben. ( 1 Pet 3v 21).
>
> Erik
> Thi alle i, som blev døbt til Kristus, har iført jer Kristus (Gal 3,27)
> Eller ved I ikke, at alle vi, som blev døbt til Kristus Jesus,
> blev døbt til hans død? (Rom 6,3)
>
>
> > Med kærlig hilsen.
> > B. Jensen
> > Min hjemmeside
> > www.jesusviborg.subnet.dk
> > Se også
> > www.kbc.dk
> > www.magazinet.no
> > www.theword.nu
> >
> >
> >
> > "Jakob Munck" <cfs2119@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> > news:90aaol$27li$1@news.cybercity.dk...
> > > Ansgar Nyhedsbrev, dec. 2000 / www.ansgar.dk
> > >
>
>
>



N/A (02-12-2000)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 02-12-00 19:45



P.N. (02-12-2000)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 02-12-00 19:45


"Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> wrote in message
news:Kw8W5.4216$_t3.405342@news101.telia.com...
> Jakob Munck <cfs2119@vip.cybercity.dk> skrev...
>
> > Desværre må man konstatere, at det for mange af de bibelglade
> > deltagere åbenbart er nødvendigt at optræde ano-nymt.
>
> Øhh..???
>
> Christina
>
> jahe jeg undrer mig også.
P.N.



Erik Larsen (02-12-2000)
Kommentar
Fra : Erik Larsen


Dato : 02-12-00 18:05


> 7. Juleaften kan være en ensom tid
> Er der nogle af dette blads læsere, der ikke har et godt sted at tage
> hen Juleaften, så send en mail til webmaster. Så finder vi en løsning.
>
>
> Jakob Munck
>

en meget smuk tanke

erik



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste