Magnet-madras
Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 03-01-02 18:24

Er der nogen her, der kender til brugen af en sådan.
Denne hedder Vello Topmadras og er forsynet med
720 magneter. Jeg kunne tænke mig èn for min dårlige
ryg. Ved bare ikke om den hjælper.
Mvh. Margit

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 05-01-02 16:56

hvad er årsagen til din dårlige ryg ...

og hvad får dig til at tro at det virker ... eller hvad får dig til at tro
at den IKKE virker...

Kasper
www.vendepunkt.dk om personlig udvikling
www.vendepunkt.dk/~behandling/ om behandling

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 05-01-02 19:52

Har læst, at magnetfelterne skulle kunne afhjælpe/lindre
diverse dårligdomme som f.eks. ømme og stive muskler,
slidgigt, spændingshovedpine m.m.
Ville derfor gerne høre fra èn, der evt. har prøvet.
Mvh. Margit

Kasper Finn Johansson <kasper@vendepunkt> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c372231$0$89086$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 07-01-02 13:20

hej igen ..
min erfaring er at det mere er det uld som magneterne er inden i der virker

men jeg har ingen personlig efrating - kun hørt det fra venner-bekendte og
kunder..!

jeg personligt tror at det hae en meget begrænset virkning .... men jeg ved
det IKKE ...!

Venlig hilsen
Kasper
www.vendepunkt.dk
om personlig udvikling, motivering, foredrag & selvværdstræning

Fra : Ulla Petersen

Dato : 20-02-02 16:09

Hej Margit.
Jeg har prøvet at ligge på Vellos madras en nat og måtte opgive, fordi jeg
kunne mærke magneterne igennem og det var ikke behageligt.
Du kan jo prøve en madras med fuld returret i 5 uger, så får du sikkert en
ide om, hvorvidt du kan bruge den eller ej.
Hilsen Ulla

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 04-05-02 22:36

Hvis ikke du kan holde den slags madresser ud - kunne du prøve at få skærmet
dit hus for jordstråler m.m.
Start fx med at flytte din seng 1 meter til venstre en uge - mærk evt
forskel på søvnkvalitet - derefter to meter i modsat retning i en uge - og
mærk efter hvad som sker.

KH SJ

--
Med Venlig Hilsen