Helt ærligt hvor er Jesu næstekærlighed he~
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-11-00 01:02

Tja jeg trak mig fra gruppen for nogen tid siden - men lod den alligevel stå
på min liste over nyhedsgrupper - og fik lyst til i aften at kigge ind og se
hvad der sker i gruppen - for måske at få min opfattelse af gruppen
revideret - så jeg endnu en gang - som jeg gjorde i starten - kan se gruppen
som opbyggende og ikke nedbrydende for den nyfrelste! Desværre må jeg nok
sige at jeg stadig ikke kan se noget som helst opbyggende i gruppen - der er
nogle få indlæg jeg kan betragte som rigtig gode og opbyggende for
nyfrelste. Et par dejlige vidnesbyrd hvor en af jer fortalte om en dag hvor
alt bare råbte om at det måtte ende galt - og hvor det endte galt så
vedkommende måtte tage en samtale med Gud! - Tak for dette vidnesbyrd - tak
også til dig der fortalte om de unge mennesker der sang " jeg ønsker at se
Jesus først af alt" for dig - begge dele var vidnesbyrd der varmede og var
opbyggende - men resten af indlægene var alt andet end det jeg forbinder med
en kristen nyhedsgruppe - og dog - midt i al smiden med sten fornemmede jeg
nogle få indlæg der var værd at læse/som gav stof til eftertanke nemlig
nogle indlæg fra Simon, Rasmus og Christina - men bortset fra det er der
faktisk så meget strid og kiv i gruppen at den for mig virker mere
nedbrydende end opbyggende! Men det er nok i sidste indstands min fejl -
fordi jeg bare har lyst til at være barn i Guds rige og fordi jeg nok ikke
kender hverken Gud eller Jesus nok - jeg læser jo ikke i Biblen flere timer
dagligt!
Dette indlæg kræver egentlig ingen kommentarer - blot er det ønske om at der
også i gruppen må blive plads til en "Børnehave"

Med ønsket om Guds rige velsignelse til jer alle sendes knus fra
Anne-Marie(der lige pt. bruger energi på bare igen at finde sin plads i
folden.)

Fra : Anders Jorga

Dato : 28-11-00 14:47

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:MICU5.1408$_t3.177430@news101.telia.com...

> [...]
> også til dig der fortalte om de unge mennesker der sang " jeg
> ønsker at se Jesus først af alt" for dig - begge dele var

Ja, og ved du hvad, - jeg har faktisk stadig kontakt med disse
herlige unge mennesker. De kommer jævnligt i mit hjem nu, sammen med
et par andre unge. Og vi har de herligste sangtimer sammen, hvor vi
også beder og studerer i Bibelen sammen. Det er blevet til en helt
lille bønne-studiegruppe.

> Dette indlæg kræver egentlig ingen kommentarer - blot er det ønske
> om at der også i gruppen må blive plads til en "Børnehave"

Jamen selvfølgelig skal der da også være plads til en "børnehave"
her i gruppen. Og vi to kan jo blive de to første medlemmer! Er der
andre der har lyst til at være med?

Anders Jorga
- - - - -
"Jeg har besluttet, ikke at ville vide af andet end
Jesus Kristus, og det som korsfæstet" 1. Kor. 2, 2.

Fra : Peter Nielsen

Dato : 29-11-00 23:26

"Anders Jorga" <Anders.Jorga@get2net.dk>
> [...]
> et par andre unge. Og vi har de herligste sangtimer sammen, hvor vi
> også beder og studerer i Bibelen sammen. Det er blevet til en helt
Kanont at høre... Hvordan det går dig... har i længere tid ikke været her,
sidst var faktisk da du fortalte om de unge mennesker...

Det er altid dejligt at høre om Guds, utrolige måde at arbejde på...
Her i nordjylland, fryder vi os over at have vores (ap. kirkes) cafe, som vi
får lov til at skabe relation til unge mennesker igennem...
http://cafe-chili.dk

> "Jeg har besluttet, ikke at ville vide af andet end
> Jesus Kristus, og det som korsfæstet" 1. Kor. 2, 2.
Sådan...
Tak Gud fordi du lod Anders møde dine evangelister, Herre jeg beder dig om
at du vil velsigne dem i rigt mål. Og styrk Anders, Herre, sådan at han må
føle sig stærk i dig...

Gud være med dig Anders...
MKH Peter

Fra : Mr. D