Hvilken DETONATOR-driver anbefales???
Fra : Andrew

Dato : 03-01-02 16:20

Hej

Jeg har fået nyt grafikkort (Geforce 2 TI 64 MB DDR TV-out) og ved ikke
hvilken detonator driver der er bedst.

Jeg hører at de nyeste skulle være rigtig vamle og overhovedet ikke bedre
end de foregående.

Hvilken version af DETONATOR vil i anbefale som den bedste!?

Mvh Anders

Fra : Seth

Dato : 03-01-02 19:00

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> end de foregående.
>
> Hvilken version af DETONATOR vil i anbefale som den bedste!?

23.11 brokker sig som sagt på nogle kort...

jeg kører 21.83 her uden problemer overhovedet.

Seth

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-01-02 12:51

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> end de foregående.
>
> Hvilken version af DETONATOR vil i anbefale som den bedste!?

Under windows 98se bruger jeg 23.11 og det kører sgu fint. På min windows ME
bruger jeg helst 12.40 da de nyere laver lidt ballade. Jeg har ikke 2000/xp
så det skal være usagt

Michael

Fra : Emil Rune

Dato : 04-01-02 16:55

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ME
> bruger jeg helst 12.40 da de nyere laver lidt ballade. Jeg har ikke

Kører man med XP skal man IKKE prøve at lægge 23.11 ind. Bare et godt råd
(fra en der brugte flere timer på at få sit system op at køre igen.)

Fra : Hellfire

Dato : 04-01-02 17:36

> Kører man med XP skal man IKKE prøve at lægge 23.11 ind. Bare et godt råd
> (fra en der brugte flere timer på at få sit system op at køre igen.)

Jeg har nu ikke haft nogen probs.

Asus V8200 Deluxe
TB-1333
XP Home DK

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-01-02 13:53

> Jeg har nu ikke haft nogen probs.
>
> Asus V8200 Deluxe
> TB-1333
> XP Home DK

Jeg har heller ikke nogle probs.
Leatek Geforce 2 pro
Athlon 1800+
EPoX kha+ med DDR ram
XP pro
Faktisk får jeg en højere score i XP end i 98se.

Hilsen Joe

Fra : Jan Ransdam

Dato : 05-01-02 18:25

Hej Andrew

Jeg anvender nu 21.83 på min Win XP Pro efter at være ramt af diverse spontane
reboots på 23.11 driveren. Ifølge flere forums på nettet er der en fejl på
23.11, hvor den pludselig kører helt ud i skoven og maskinen rebooter
(fænomenet beskrives som infinite loop).

Det anbefales at bruge 21.83 og efter at jeg har installeret disse har jeg haft
en stabil maskine.

Hilsen
Jan

Fra : LaC

Dato : 06-01-02 15:42

> [...]
> 23.11, hvor den pludselig kører helt ud i skoven og maskinen rebooter
> (fænomenet beskrives som infinite loop).

Det løb jeg også ind i med 32.11...

> Det anbefales at bruge 21.83 og efter at jeg har installeret disse har jeg
haft
> en stabil maskine.

Det har jeg så ikke. Den går nu ned øjeblikkelig efter installationen af
21.83 .....
Så jeg har pt. masser af besvær.

Lars