Rygte om LotR-DVD
Fra : Jesper Winding

Dato : 03-01-02 09:13

Fandt lige dette rygte på www.digitalbits.com

the first installment of the series, The Fellowship of the Ring, to DVD.
Warner is reportedly distributing the title in Europe, and word from our
friends there is that the studio revealed the tentative street date in R2
(September 19th 2002) in a scheduler to retailers for the year. If true,
that means we can reasonably expect the R1 version of the DVD to street
about the same time, if not sooner. Hey - cheer up! That's only 285 days to
wait.<<

--
-=JESPER=-
http://home20.inet.tele.dk/jesperdvd/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-01-02 13:22

Det var da det mest selvsigende rygte jeg nogen sinde har læst.

Selvfølgelig smider man del 1 ud på DVD/Video et par måneder før del 2
kommer i biffen, så man får en masse gratis omtale og dermed bygger en
forventning til del 2 op. Alt andet ville da være tåbeligt!

Og her kan jeg så starte et nyt rygte: Psst (sig det ikke til nogen, men)
del 2 kommer på DVD/Video et par måneder før del 3 kommer i biffen, men du
har det ikke fra mig,.... Du har det fra en burhøne!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : psycrow

Dato : 03-01-02 15:19

aaah, sarkasme, dit smukke ansigt skinner lys over enhver samtale