Rygestop
Fra : EnjoyNews

Dato : 03-01-02 08:47

Hej NG

Jeg har i et helt år ikke røget... til gengæld har jeg spist de her
Nicorette af dem til under tungen..
det er altså et rigtig godt alternativt til dem der er bange for at tage på
mens de holder op.
For de skal ligge under tungen og det tager ca. 20 min før den er rigtig
opløst.
Der går så ikke længe før du tager en mere og så når du ikke og spise
imellem tiden..
+ du har hele tiden noget i munden.. de har været gode for mig.

Næsten for gode... jeg må vist kun tage dem i et halvt år, men har så fået
taget dem i et helt år alligevel.
Nu er det så slut.. Jeg har i går taget mig en kold tyrker og har smidt alt
ud der hedder Nicorette.
Jeg har så i stedet anskaffet mig Gajoler, mint pastiller sukkerfri osv. alt
er sukkerfrit,
men kan jeg være sikker på ikke og tage på nu..? Jeg sørger for ikke og
spise mere end jeg normalt plejer,
men det er jo nu den rigtige prøve kommer.

Forresten vil jeg lige sige til dem der altid siger at du ikke kan tabe dig
uden motion..:
Det kan du godt, det tager bare længere tid...
Jeg har kun via kostomlægning på 1½ år tabt 10 kg.. jeg har ikke engang
nægtet mig selv noget.
Spist pænt i ugens løb, og spist lidt usundt i week-enden.. havde jeg været
hårdere ved mig selv havde den
kur nok ikke varet ved.

Det var alt. Håber at alle har haft et godt Nytår..?

Mvh Heidi