Dansk OS X
Fra : Mikkel

Dato : 02-01-02 23:56

Normalt kører jeg den engelske udgave af OS X, men jeg er meget
interesseret i den danske udgave! Er det muligt at installere den fra
en 10.1 opdaterings cd når jeg kører 1.1.2? I så fald hvordan? Skal
jeg bare eksekvere filen Danish Localized files fra optional
installs??

Fra : Richard Nees

Dato : 03-01-02 00:39

Find '/System/Library/Installation/Packages/Danish.pkg' på Tier2 Install
eller Upgrade CD'en.
Dobbelt-klik på den og kør installationen.

Hvis nødvendigt kan du installere evt. updates igen ved at slette deres
'Reciepts' i '/Library/Reciepts' og køre f.eks. 10.1.2 Combo Updateren igen
eller bruge Software Update.

/Richard Nees

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-01-02 00:43

> [...]

> en 10.1 opdaterings cd når jeg kører 1.1.2? I så fald hvordan? Skal
> jeg bare eksekvere filen Danish Localized files fra optional

Du skulle kunne køre pakken
/System/Library/Installation/Packages/Danisk.pkg på 10.1 installations
CD'en, men hvor meget der er ændret op til 10.1.2 ved jeg ikke. Du kan
evt. slette receipts fra alle de opdateringer du efterfølgende har
installeret og så hente dem igen.

Jeg har dog ikke selv turdet prøve ovenstående løsning...

--
Mvh.
René Frej Nielsen