Diskette problem
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 02-01-02 23:21

Hej NG.

Jeg har fået til opgave at løse et problem. Efter at have bøvlet meget, er
jeg på nippen til at give op. Så derfor håber jeg på jeres hjælp.

Et netværk bestående af 1 server m. NT4 server + 20-25 klienter m. NT4
Workstation...
Når man sætter en diskette i en klient som man har formatteret på sin
hjemmepc, ligegyldig om den kører DOS, 95, 98, 98SE, Me, 2000, XP el. NT4
trækker disketten klienten i blå skærm. Derefter er det dokument man havde
liggende på disketten transformeret til en blanding af heroglyffer og
russisk...

Hvis man formatterer en diskette på en af klienterne, så er der 14 mapper
med 22 undermapper som igen har 22 undermapper osv... Disse mappe strukturer
er for lange til at windows kan slette dem, lyder fejlmeddellelsen.

Hvad sker der her...????

Jeg håber at der sidder nogle som kan hjælpe mig, da jeg ikke ved hvad jeg
skal gøre ved det...

Mvh Jesper