Harley Diesel Maskine :) hæhæ, tænkte det~
Fra : Moller

Dato : 02-01-02 23:23

http://www.peace65.freeserve.co.uk/Pictures/diesel2.htm

Hva siger i så :) Diesel MC'er i mange mærker :)

Tjek også http://www.peace65.freeserve.co.uk/Pictures/diesel.htm

læg lige mærke til "MZ Framed bikes, this time fitted with a Ruggerini MD191
851cc 19 BHP Two cylinder "

Uha, og så er der lige denne "This bike does over 1100km to the tank"
som der står om Taurus Diesel fra Royal Enfield :)

Så hvis det er kampen mod Danske brændstofs afgifter, så er det sådan en
svend man skal havde :) så skal man kun fylde tanken op 1 gang i kvartallet
:) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251
Suzuki GT-380

Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-01-02 23:47

> [...]
en
> svend man skal havde :) så skal man kun fylde tanken op 1 gang i
hmm 1100km på 3 måneder det var da ikk meget køre

men hvis man kun køre når solen skinder og det er +28 grader så
kan jeg godt forstå det :)
bo thomsen

Fra : Per Emborg

Dato : 02-01-02 23:55

Hmmmm det billede af den Suki diesel 2 nederst er faktisk et billede jeg har
taget oppe på Skagen i år
Jeg kan kende min tommelfinger :)) men hvem faen er Anders og Mike

X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-01-02 11:15

Per Emborg <kvikkerten@mail.dk> wrote in article
<3c338f72$0$5488$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hmmmm det billede af den Suki diesel 2 nederst er faktisk et billede jeg
har
> taget oppe på Skagen i år
> Jeg kan kende min tommelfinger :)) men hvem faen er Anders og Mike

*LOL*

Det er dem der har 'taget' billedet.

--
Mikkel

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-01-02 00:25

> [...]
en
> svend man skal havde :) så skal man kun fylde tanken op 1 gang i

Og så for _rigtigt_ at kunne grine i skæget og gnide hænder, så hælder vi sq
fyringsolie på den, til liiiiige over en 5'er literen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-01-02 00:39

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Og så for _rigtigt_ at kunne grine i skæget og gnide hænder, så hælder vi
> sq fyringsolie på den, til liiiiige over en 5'er literen

Eller farmerdiesel til det halve

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : molnit

Dato : 03-01-02 18:30

> http://www.peace65.freeserve.co.uk/Pictures/diesel2.htm
> læg lige mærke til "MZ Framed bikes, this time fitted with a Ruggerini
MD191
> 851cc 19 BHP Two cylinder "

Er det mig den er gal med, eller er der ikke noget galt med den ???
altså den der MZ ombygget til 850ccm diesel, nu har jeg kigget rundt på både
TS ETS og ETZ modellerne, men jeg kan sku ikke finde en eneste af dem, som
har foreste skivebremse, samt kædetrækket monteret i den side på baghjulet
??????

Så er der er ik en af jer som kan sige mig, hvilken Model som de har
bygget den Diesel ind i ????

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251
Suzuki GT-380

Fra : Armand

Dato : 03-01-02 23:23

molnit <news@molnit.com> skrev i en news:a124f0$e11$1@sunsite.dk...

> [...]
foreste
> skivebremse, samt kædetrækket monteret i den side

Skulle et simpel 180° flip af en scanning ikke være det mest
nærliggende?

Hvis du med dette i baghovedet gransker aviserne nøjere (á armbåndsur på
hvilken hånd!), vil du forøvrigt se at det er ved at være meget populært
at flippe billeder så objektet vender mest hensigtsfuldt i forhold til
sidelayout'et

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-01-02 13:30

Armand wrote:

> Skulle et simpel 180° flip af en scanning ikke være det mest
> nærliggende?

Så ville skriften vel også være spejlvendt?. Og forbremsegrebet sider
rigtigt nok i højre side.

> [...]
> hvilken hånd!), vil du forøvrigt se at det er ved at være meget populært
> at flippe billeder så objektet vender mest hensigtsfuldt i forhold til

Den sidder jeg også tit og smiler til. Lige som når de nævner en persons
alder. I over skriften har en alder. Længere nede har han en anden alder,
senere en tredie.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport