Nvidia Geforce2 mx 100 m/ 64 mb ram
Fra : TONNY RIIS

Dato : 02-01-02 22:54

Hej..
Hvor godt er et sådan kort?
Tonny

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 02-01-02 23:23

"TONNY RIIS" <ti.riis@get2net.dk> wrote in message
news:nkLY7.1069$Gy.11011@news.get2net.dk...
> Hej..
> Hvor godt er et sådan kort?

Det afhænger af hvad du skal bruge det til...
Jeg vil dog mene at en bedre ide ville være at køb et MX 400, det er ikke
ret meget dyrere, men yder en del mere. Froskellen på de to er at
båndbredden på MX 100/200 er begrænset, vist nok til det halve af MX 400
kortet.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Jacob Strue

Dato : 03-01-02 20:21

Prøv at se her. Her kan du se informationer om de forskellige GeForce 2 MX
kort der er. Testen viser at rækkefølgen er: GeForce2 MX-200 - GeForce2 MX,
og bedst: GeForce2 MX-400. MX-100 kortet er slet ikke med og er (ved jeg på
forhånd) det dårligste kort. Du kan sammenligne de 3 andre kort og forvente
en noget dårligere præstation af et MX-100 kort.
Se her: http://www.n-vidia.dk/geforce2info.php

JS.

Fra : TONNY RIIS

Dato : 03-01-02 21:50