råd ved køb af HP PSC 950
Fra : Per Andersen

Dato : 02-01-02 21:42

Jeg overvejer at købe en HP PSC 950 (printer/scanner/fax/kopi) som lige nu
er nedsat til 3499,- hos Fredgaard, men er ikke helt sikker på kvaliteten.
Er det en god idé at købe et "multi - apparat" eller skal man holde sig til
enkelt dele? Hvordan er kvaliteten af HP og denne serie? Er der nogen der
har erfaringer?
På forhånd tak
Hilsen
Per

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-01-02 00:41

Per Andersen <perandersen@gmx.net> wrote:

> [...]
> enkelt dele? Hvordan er kvaliteten af HP og denne serie? Er der nogen der

Jeg kender ikke den pågældende model, men har sat en OfficeJet G55 op i
et blandet PC/Mac netværk.

Du skal være opmærksom på at du IKKE kan bruge fax delen, såfremt du har
en ADSL. Hvordan er tilslutningen til din Mac ? Er det med USB ?

Kvaliteten på G55'eren er faktisk ret god og skal du bruge det til
hjemmekontor/lidt hobby er det alt rigeligt, men hvis du skal scanne
prof eller printe prof, så er jeg sikker på at det ikke er
tilstrækkeligt.

Jeg ville overveje følgende:

kan den bruges i et netværk (med en print server boks) via Ethernet ?

har du brug for alle 4 ting ?

hvordan er anmeldelserne af driveren (ikke altid lige positiv med HP) ?

hvis du ikke har ADSL og der er flere computere i hjemmet, så er en
netværks multi maskine langt at foretrække !

HP er ikke glade for dansk Mac OS !

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : NH

Dato : 03-01-02 18:14

3397,- i Electric City

> en ADSL. Hvordan er tilslutningen til din Mac ? Er det med USB ?

DEn har selvstændig faxdel såååååå det virker

> HP er ikke glade for dansk Mac OS !

Det tør jeg ikke svarer på men spørg i butikken og du kan få den
domonstreret til Mac

Niles Hunniche