Men In Black 2
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-01-02 19:10

http://www.apple.com/trailers/columbia/men_in_black_2/trailer_high.html

Se _den_ skal ihvertfald ses.

Hvis nogen kan være dead-pan, så er det Tommy Lee Jones.

Thomas

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 02-01-02 19:39

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/columbia/men_in_black_2/trailer_high.html
>
> Se _den_ skal ihvertfald ses.

Jamen hvad pokker gør vi nu? Vi har jo allerede afgjort at "Spider Man" Og
"STar Wars 2" bliver de bedste fil næste år.

Joakim

Fra : Martin Møller

Dato : 02-01-02 19:54

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message

> Jamen hvad pokker gør vi nu? Vi har jo allerede afgjort at "Spider Man" Og
> "STar Wars 2" bliver de bedste fil næste år.
`
Du glemte 'Minority Report'... Den bliver jo også en af årets tre bedste
film.

/Martin

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 02-01-02 20:00

On Wed, 2 Jan 2002 18:39:05 -0000, "Joakim Lauridsen" <agjo@li.is>
wrote:

> [...]
>
>Jamen hvad pokker gør vi nu? Vi har jo allerede afgjort at "Spider Man" Og
>"STar Wars 2" bliver de bedste fil næste år.

Nemlig! Og Hulk bliver den bedste film i 2003 (det er jo en Ang Lee
film og han laver jo aldrig dårlige film) hehe

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-01-02 21:56

Thomas Dalgaard <leilak@mailme.dk> writes:

> Nemlig! Og Hulk bliver den bedste film i 2003 (det er jo en Ang Lee
> film og han laver jo aldrig dårlige film) hehe

Jeg håber fortvivlet at Hulk bliver den film, der gør, at jeg ser
lyset omkring Ang Lee. Hverken the Ice Storm eller Tigerdrage-filmen
kunne jeg rigtig bryde mig om.
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 02-01-02 23:26

On 02 Jan 2002 21:55:34 +0100, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Jeg håber fortvivlet at Hulk bliver den film, der gør, at jeg ser
>lyset omkring Ang Lee. Hverken the Ice Storm eller Tigerdrage-filmen
>kunne jeg rigtig bryde mig om.

Selvom jeg godt kan lide Ang Lee var det nu mest ment i spøg. Jvf
"Ebert misforstår Mann" tråden.
Mht Lee, så prøv evt at se Ride with the devil. En meget overset film.
På trods af Skeet Ulrich er med

Mvh
Thomas

Fra : Jesper Winding

Dato : 03-01-02 00:11

Hey! hvad med Lotr 2?

--
-=JESPER=-
http://home20.inet.tele.dk/jesperdvd/

Fra : Emil Rune

Dato : 03-01-02 14:12

"Thomas Dalgaard" <leilak@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Selvom jeg godt kan lide Ang Lee var det nu mest ment i spøg. Jvf
> "Ebert misforstår Mann" tråden.
> Mht Lee, så prøv evt at se Ride with the devil. En meget overset film.
> På trods af Skeet Ulrich er med

Der er nok en grund til at den er så overset. En af de eneste film jeg er
blevet nødt til at slukke for før den var færdig, da den simpelthen var så
langtrukken at jeg frygtede at få sløvsind af at se den....

Fra : Lakken

Dato : 03-01-02 13:52

Peter B. Juul <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
>Hverken the Ice Storm eller Tigerdrage-filmen
> kunne jeg rigtig bryde mig om.

Så vent med at se Ice Storm igen, til du bliver lidt ældre...

Mvh
Lakken

Fra : David Schjelde

Dato : 03-01-02 08:22

Og

> Nemlig! Og Hulk bliver den bedste film i 2003 (det er jo en Ang Lee
> film og han laver jo aldrig dårlige film) hehe

Jeg glæder mig allerede til at se et stort grønt væsen "flyve" hen over
hustagene.

David Schjelde

Fra : Emil Rune

Dato : 03-01-02 14:21

> Og

> Jeg glæder mig allerede til at se et stort grønt væsen "flyve" hen over
> hustagene.

Speaking of which...Har i set billederne af The Green Goblin? IKKE lige som
jeg havde forestillet mig ham (ligner mest af alt en eller anden reject fra
Mortal Kombat).

http://www.spidermanhype.com/cgi-bin/imageFolio.cgi?direct=The_Movie/Charact
ers/The_Green_Goblin

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-01-02 14:27

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
som
> jeg havde forestillet mig ham (ligner mest af alt en eller anden reject

Jeg vil snarere sige, at han ligner en skurk fra Power Rangers eller en
Japansk monsterfilm. Han ser... tjah... for karate-ninja agtig ud. Hvis jeg
husker korrekt er han da snarere et lille krumbøjet røvhul i kappe der
smider ting og sager i nakken på folk.

/Nikolaj

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-01-02 00:20

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse

> Jamen hvad pokker gør vi nu? Vi har jo allerede afgjort at "Spider Man" Og
> "STar Wars 2" bliver de bedste fil næste år.

Ja, og ? Derfor kan man da sagtens se MIB 2.

Fra : Per Kristensen

Dato : 03-01-02 13:42

Jeg forventer hverken Spider Man, Episode 2 eller MIIB bliver årets film.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 03-01-02 13:51

"Per Kristensen" <pzk@netbankmors.dk> wrote in message
> Jeg forventer hverken Spider Man, Episode 2 eller MIIB bliver årets film.

Jamen der tager du fejl, fordi det har Thomas allerede bestemt for os. Og
s¨dan er det bare og det ved vi også godt selv åbenbart. Det påstår han i
hvert fald.

Joakim

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-01-02 14:08

> Jamen der tager du fejl, fordi det har Thomas allerede bestemt for os. Og
> s¨dan er det bare og det ved vi også godt selv åbenbart. Det påstår han i
> hvert fald.

Det er faktisk kun éen af filmene som kan være årets bedste, så tag dig lige
sammen og check dine kilder, gider du ?

Thomas

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 03-01-02 14:30

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message
Og
> Det er faktisk kun éen af filmene som kan være årets bedste, så tag dig
lige
> sammen og check dine kilder, gider du ?

"Denne ene film er årets bedste film" og "Disse tre film er årets bedste
film". Er begge sætninger ikke rigtige? Det tror jeg nok og derfor kan der
godt være flere film der er årets bedste film, men kun en der kan være DEN
bedste. Og så kan den bedste jo variere fra person til person, da deres smag
er forskellig. Så alt i alt er hvad du siger ikke korrekt. Og så har du
altså sagt at de to bedste film i år 2002 er SW2 og Spider Man. Det er
korrekt at du ikke har påstået noget omkring MIB2 (endnu) andet end at den
skal ses, mit oprindelige svar var egetnlig bare en sarkastisk kommetar ...

Joakim

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-01-02 14:50

> [...]
> skal ses, mit oprindelige svar var egetnlig bare en sarkastisk kommetar

Så siger vi det. Men det er bare til imorgen, ik' ?