kristne overfaldet med koben og køller af ~
Fra : P.N.

Dato : 02-01-02 18:33

Prøv lige at se de Autonomes forklaring i form af Pelle Gøg Møller:
Det har da også været i retten. Faderhuset tabte..
Hvorefter at det er dem der starter med voldshandlingerne ved hjælp at
køler... Dem fra ungern forsvarede sig primært med snebolde... Og kom
tilbage i huset

Og så læs de kristnes udgave

http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=82393

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 02-01-02 18:52

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev:

> Og så læs de kristnes udgave
>
> http://www.bt.dk/Krimi.pl?c=left&aid=82393

Som er lidt morsom at læse specielt, hvad angår politianmeldelser fra
Faderhusets side:

"Efter det voldelige møde med de autonome har Faderhuset indgivet
omkring 50 anmeldelser til politiet for vold og ulovlig indtrængen."

Måske de kære mennesker skulle kigge lidt i lejeloven angående udlejers
adgang til det lejede.

En lidt mere seriøs artikel findes iøvrigt i Politiken
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=193470

FUT dk.politik

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : P.N.

Dato : 02-01-02 19:10

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote in message

> "Efter det voldelige møde med de autonome har Faderhuset indgivet
> omkring 50 anmeldelser til politiet for vold og ulovlig indtrængen."

Fair nok de ejer jo osse huset og de Autonome behøver jo ikke slå ubevæbnede
kristne mænd og kvinder incl børn ned med køller og koben.
De kunne jo nøjes med at smide de kristne ud.

> En lidt mere seriøs artikel findes iøvrigt i Politiken

Som ikke siger noget som helst nyt, Ja man er jo ikke i tvivl om din
holdning i denne sag.

P.N.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-02 19:14

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[ om Faderhuset og autonome ]

Kan i ikke godt fjerne xpostningen til dk.livssyn.kristendom, da vi
ikke har brug for endnu en politisk tråd i kristendomsgruppen.

På forhånd mange tak for venligheden.

Fut: dk.politik

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : P.N.

Dato : 02-01-02 19:29

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> wrote in message
> "P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> [ om Faderhuset og autonome ]
>
> Kan i ikke godt fjerne xpostningen til dk.livssyn.kristendom, da vi
> ikke har brug for endnu en politisk tråd i kristendomsgruppen.

Nej det er emne der hører ind under osse d.l.k. handler det her ikke om
kristendom, og om den rolle kristendom
har idag i samfundet, Men hvis fundatsen i d.l.k. siger noget andet så må
jeg jo bøje mig.

P.N.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-02 19:30

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Nej det er emne der hører ind under osse d.l.k. handler det her
> ikke om kristendom, og om den rolle kristendom har idag i
> samfundet, Men hvis fundatsen i d.l.k. siger noget andet
> så må jeg jo bøje mig.

Hvad kristne foretager sig af ulovlige selvtægtshandlinger har intet
med dk.livssyn.kristendom at gøre, hvorfor I bedes respektere at denne
debat ikke hører hjemme i denne gruppe.

Fra : P.N.

Dato : 02-01-02 19:45

> [...]
>
> Hvad kristne foretager sig af ulovlige selvtægtshandlinger har intet
> med dk.livssyn.kristendom at gøre, hvorfor I bedes respektere at denne

Nu er du næppe talsmand for denne gruppe, og jeg ville gerne høre andres
meninger om denne sag.

P.N.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-01-02 20:27

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> mælte sligt:

>Hvad kristne foretager sig af ulovlige selvtægtshandlinger har intet
>med dk.livssyn.kristendom at gøre, hvorfor I bedes respektere at denne
>debat ikke hører hjemme i denne gruppe.

Der er jeg uenig. Gruppens emne er kristendom, bredt defineret. Herunder
hører også aktuel debat om kristne grupperinger.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Ride the Walrus!"

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-01-02 23:40

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r0c93ug0bsl1qb6v9ni53qaj450kkkbr5j@4ax.com...
> "Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> mælte sligt:

> Der er jeg uenig. Gruppens emne er kristendom, bredt defineret. Herunder
> hører også aktuel debat om kristne grupperinger.

Sig mig, var det ikke faderhus-fundamentalisterne, der begyndte?

Per V.

Fra : /arcana

Dato : 07-01-02 00:33

> Sig mig, var det ikke faderhus-fundamentalisterne, der begyndte?

Meget sigende, PV. Hvis det er fundamentalistiske kristne, må man åbenbart
godt kritisere. Hvis det er fundamentalistiske muhamedanere, skal man
derimod nok finde dig i forsvarsposition, hvor du kalder al kritik for
"racisme".

--
/arcana

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-01-02 14:57

/arcana <kangoroo@bungee.jmp> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c38e212$0$17215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> godt kritisere. Hvis det er fundamentalistiske muhamedanere, skal man
> derimod nok finde dig i forsvarsposition, hvor du kalder al kritik for

Sludder og vrøvl. Jeg har altid både her og alle andre steder taget afstand
fra såvel religiøs (det være sig Islam, jødedom eller kristendom) som
politisk (det være sig stalinistisk eller betonliberal) fundamentalisme.

Per V.

Fra : /arcana

Dato : 07-01-02 20:22

> [...]
> fra såvel religiøs (det være sig Islam, jødedom eller kristendom) som
> politisk (det være sig stalinistisk eller betonliberal) fundamentalisme.

Jeg har desværre aldrig set dig tage afstand fra islamistisk terror.

/arcana

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-01-02 23:31

/arcana <kangoroo@bungee.jmp> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c39f8da$0$17213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> afstand
fundamentalisme.

> Jeg har desværre aldrig set dig tage afstand fra islamistisk terror.

Så er det fordi du ikke kan (eller vil?) læse indenad.

Per V

Fra : Arcana

Dato : 08-01-02 09:15

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Så er det fordi du ikke kan (eller vil?) læse indenad.

Btw: Fed regering, vi har fået!

/a

Fra : Lyrik

Dato : 02-01-02 20:34

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kristendom, og om den rolle kristendom
> har idag i samfundet, Men hvis fundatsen i d.l.k. siger noget andet så må

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det gør den mig bekendt ikke. I mit regí hører kristendom og samfund sammen
og det danskerne gør er at leve som en kristen menighed med et islæt af
fremmede og hedenske kulturer.
Så jeg vil i hvert fald ikke lade mig diktere, og slet ikke af en adventist.
Det er katolsk kristendom at Danmark blev kristnet af Ansgar.
Det må kristne her i gruppen vænne sig til at forholde sig til.
De sekterere vi har her kan ikke udstikke grænser for, hvad der er kristent
og hvad der ikke er kristent at diskutere.

Jens

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-01-02 11:56

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev:

> Fair nok de ejer jo osse huset

Ja. Men det betyder ikke, at de har lov til at tiltvinge sig adgang til
huset og forsøge at udskifte låsene sålænge huset er udlejet.
Husk på, at vi har et retssystem, der skal bruges også når det gælder
sager mellem to, skal vi kalde det yderligtgående grupper.

> Som ikke siger noget som helst nyt, Ja man er jo ikke i tvivl om
> din holdning i denne sag.

Hvad er min holdning da?

Jeg er hverken for eller imod hverken de autonome eller Faderhuset
derimod er jeg for, at en sådan sag skal køre sin alm. gang ved de
danske domstole og ikke ved hjælp af forskellige selvtægtsaktioner fra
begge parters side.

Fra : alwresuihalert

Dato : 03-01-02 10:23

snip
> Måske de kære mennesker skulle kigge lidt i lejeloven angående udlejers
> adgang til det lejede.
>

> En lidt mere seriøs artikel findes iøvrigt i Politiken
> http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=193470

Hvilket lejemål er der tale om? Har de autonome en formel forening, eller
hvem har skrevet under på det omtalte lejemål?