Min ven
Fra : David Blangstrup

Dato : 02-01-02 18:45

....har en iMac, som jeg lige har opgraderet fra 9.0.4 til 9.1. Det er gået
fint, han kan printe og det hele, men mærkeligt nok ikke fra Outlook
Express, som han plejer. Der kommer en dialog op, der spørger om han vil
save.
Nu bruger jeg ikke Outlook Express eller Mac OS 9.1, så det er lidt svært at
fjern-dirigere ham frem til en løsning. Er der nogen her, der bare lige ved,
hvad det drejer sig om, eller skal jeg tage til Birkerød igen?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : thomas schreiber