8 dages returet.
Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-02 18:28

hej

Jeg har idag købt en TFT computerskærm i en Aldi butik. Dette køb er et
fejlkøb, så nu er spørgsmålet. Er der 8 dages returret på den selvom den er
købt hos Aldi eller er det noget som nogen butikker / kæder tilbyder eller
er det noget man bare har?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter G C

Dato : 02-01-02 18:34

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

[klip]

> eller er det noget som nogen butikker / kæder tilbyder eller
> er det noget man bare har?

Du har kun returret, hvis butikken tilbyder det. Det er ikke noget, man har
automatisk.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Jakob Paikin

Dato : 02-01-02 18:36

On Wed, 2 Jan 2002 18:27:30 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>købt hos Aldi eller er det noget som nogen butikker / kæder tilbyder eller

Der er kun obligatorisk returret (i øvrigt på 14 dage) ved fjernsalg.
Hvis du har købt en vare i en butik, er det op til den handlende om
der ydes returret el.lign.

--
Jakob Paikin

Fra : Søren Blom

Dato : 02-01-02 19:10

"Jakob Paikin" <jp@dklaw.dk> skrev
> Der er kun obligatorisk returret (i øvrigt på 14 dage) ved fjernsalg.
> Hvis du har købt en vare i en butik, er det op til den handlende om
> der ydes returret el.lign.

Fint, det var bare det jeg gerne lige ville have på plads.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars

Dato : 02-01-02 21:01

wrote:

> [...]
>købt hos Aldi eller er det noget som nogen butikker / kæder tilbyder eller

Aldi giver returret (jeg ved ikke hvor længe), hvis du er
utilfreds med kvaliteten af varen:
<http://aldi.dk/PRINZIP_NEU/03_home.htm>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : L.O.M.

Dato : 03-01-02 00:13

hej
du går bare ned i butikken
og ber dem ta skærmen retur
det er normal aldi praktik de gir altid penge igen
har selv fået 500kr retur for en scanner
nb det kræver at du alt embelase og den ellers er hel
m.merrild