Skift program genvej forsvundet?
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 02-01-02 17:49

Har lige opdateret til 9.2.2 dk. Er den omtalte genvej forsvundet eller hvad
( Æble+Tab)? I så fald er det da en kæmpebommert..
MVH Jørgen Emborg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-01-02 17:56

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> Har lige opdateret til 9.2.2 dk. Er den omtalte genvej forsvundet eller hvad
> ( Æble+Tab)? I så fald er det da en kæmpebommert..

nej, men måske har du installeret et tredieparts program der overskriver
genvejen (Gomac, MS Office manager osv.)

<icq:131382336>

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 02-01-02 22:25

Nej det har jeg ikke - og det virkede jo lige før jeg opdaterede??
MVH Jørgen Emborg

----------
I artiklen <1f5e9ro.w8bjk2xr1vusN%spam@reippuert.dk>, spam@reippuert.dk

Fra : Kell Christensen

Dato : 02-01-02 22:54

Jørgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej det har jeg ikke - og det virkede jo lige før jeg opdaterede??
> MVH Jørgen Emborg

Bruger du DragThing? Tjek pref.

Kell

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-01-02 02:13

In article <3c337aa3$0$55581$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jørgen Emborg" <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej det har jeg ikke - og det virkede jo lige før jeg opdaterede?

Find fgl. script på din HD: SetKeyboardSwitching, kør det, sæt
optionerne som du vil have det og se om det hjælper.

Bagefter går du ind på fgl. url:

MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 03-01-02 12:33

SetKeyboardSwitching scriptet var lige hvad der skulle til! Tak

MVh Jørgen Emborg

I artiklen <newsspam3-96AEF2.02131703012002@dtext.news.tele.dk>, Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-01-02 16:12

In article <3c344186$0$55600$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jørgen Emborg" <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> SetKeyboardSwitching scriptet var lige hvad der skulle til! Tak

Det var så lidt, er du så også rar at gå ind på den URL jeg gav dig?

MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk