løbetræning
Fra : Martin

Dato : 02-01-02 16:25

hvad vil være den mest optimale form for løbetræning, har hørt det er noget
med at 3 gange om ugen er nok, men det skal også gerne gå lidt hurtigt....

-martin

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 02-01-02 19:44

Hejsa, prøv at læse den artikkel her :
http://www.motion-online.dk/loeb1.htm

/Søren Gørtz Olesen

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 05-01-02 00:09

Eller........

www.run4fun.dk

Mvh. Stella

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 05-01-02 16:52

hvis du ER i form -- så kan du læbetræne 3-4 gange om ugen ....
men skal du trænes op ... så start med 1 gang og en blanding af løb o ggå

hvis du vil have detaljeret information ..
så kontakt mig direkte...!

Kasper
www.vendepunkt.dk om personlig udvikling
www.vendepunkt.dk/~behandling/ om behandling

Fra : Peter Malling

Dato : 06-01-02 00:29

> hvad vil være den mest optimale form for løbetræning, har hørt det er
noget
> med at 3 gange om ugen er nok, men det skal også gerne gå lidt hurtigt....

Jeg tror det er meget individuelt. Min største success med at løbe har jeg
faktisk haft når det er blevet en fast, daglig rutine. Start evt. med kun
15-20 min. i ganske langsomt løb - evt. skiftesvis løb og gang - og øg så
langsomt uge for uge. Jeg gik frem efter dette system efter en artikel i I
Form engang for længe siden, og det virkede i hvertfald for mig. Hvis jeg
ikke kommer ud hver dag (eller næsten hver dag) er det for let at springe en
ekstra dag over.

Jeg står også selv og skal i gang igen

Peter.